Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. november 23., hétfő

Még mindig az első nap

Tudom tudom, hogy már írtam, de annyi mindent nem írtam le még! :-)
Szóval nincs annyi túlóra, mint az előző helyen, és ha mégis van, akkor azt előre bejelentik. Sőt! El kell rendelniük, mivel ugye senki nem szeret túlórát fizetni. Úgyhogy nincs olyan, hogy felállnál a helyedről és visszaültetnek, mert CSAK!
És nincs ott se A kollega, se az angol, se egyeske! És mivel közeledik az év vége, muszáj leszek kivenni 2 nap szabit. Karácsony, Újév és mindezek mellett még 2 nap szabadság, próbaidő alatt! Tisztára olyan, mintha most szabadultam volna a börtönből és egyenesen Hawaii szigetére küldtek volna ki bocsánatkérésként, hogy tévesen zártak be.


Nincs krákogás! Se tüsszögés! Se semmi! Kuss van!!!! :-D
Ami viszont kicsit negatív az az, hogy aláírattak velem egy papírt, hogy egyetértek, hogy a netezésemet figyelik és nincs magánügy az irodában. Tehát egy e-mailt sem olvashatok el lelkiismeretfurdalás nélkül a gmailen. Nade asszem megéri. Ha majd szomorú leszek, mert nem chatelhetek veletek, csak elsettenkedek az írószer szobába, mint egy cica a bársonyos szőnyegen és hosszasan bámulom a post-it rengeteget. Ha ez sem segít, fújok egy kis habot a WC kézmosójában a kezemre, és (miután lemostam) válogatok a temérdek teaválaszték között, amit a cég áll nekünk. Ha még ez sem segítene, akkor felmegyek az 5.-re, vagy a 6.-ra és gyönyörködöm a kilátásban.
Hjaj srácok, bár át tudnátok jönni. Tudjátok, melyik ez a cég, szóval maximálisan ajánlani tudom, hogy jelentkezzetek és újra együtt dolgozzunk!

Egyébként találkoztam egy csomó volt kollegával, őket szerettem is, úgyhogy örülök nekik.
Kicsit úgy érzem, hogy ez csak ideig óráig lesz így. Cég szempontból pazarlás, ami nálunk folyik. De én nagyon élvezem, és ameddig nem érjük el a csúcsot és kezdünk hanyatlani, addig szerintem ez így marad.
Juhééé, most olyan boldog vagyok!


2 megjegyzés:

  1. HElóka LEming, figyi, tök korrekt tőlük, hogy írásban mutatják, hogy nincs magánemil és figyelik az internetet. Minden munkahely figyeli és figyelheti ugyanis, és alapban nem lehet magándolgokat intézni a munkaeszközökön (pld. gép), csak ezt nem szokták előre jelezni. Hanem utólag ezzel rúgnak ki, ha olyan kedvük van. Szóval ezt se bánd! pusz

    VálaszTörlés
  2. Persze, nem is úgy gondoltam, hogy ez probléma. Csak furcsa. Szerintem is korrekt, hogy nem rejtik véka alá.
    Azért vicces, hogy egy részről megbízunk egymásban, másrészről már csak a WC-n nem figyelnek...

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma