Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. december 19., szombat

Karácsonyi party

Azt hiszem, erről meséltek anno a diageo-sok. Az utolsó karácsonyi party, mielőtt felvettek a Diageohoz úgy telt, hogy kibéreltek egy részt a Gödörből és svédasztalos vacsora, plusz rendezvény, ajándék tehát puccos buli volt. Mire odaértem, a hetediken volt állófogadás - tehát székekre nem futotta, és kaptunk sütiket. Ennyi. Semmi több.

Ha jobban visszagondolok, egyik munkahelyemre sem jó időben érkeztem. Mindig pont előző évben volt a jó. A Goldingban is, csak abban az évben nem kaptunk bónuszt, amikor ott voltam. Előttem, utánam kaptak. Aztán a Diageoban is ugyanez. A mostani előttiről nem is beszélve. Ott elve nem kaphatott senki bónuszt 2 évnél korábban. Viszont a mostani egy 2 éves multi, aminél igencsak egészségtelen lenne, ha már nem futná karácsonyi partyra. És láss csodát, valóban!

10 fős, gyönyörűen megterített kerekasztalok, jazz élőzene, svédasztal... kacsacomb alsó és felsőrésze egyesével, szép rendezetten beleszúrva a krumplipürébe és a párolt káposztába. Nyami! Töltött káposzta! Nyami! Sajjtál! Desszertek! Saláták! Borok! És lenn a pogácsák és a forralt bor/puncs/pezsgők/rostoslevek/vizek!
A kaja és a berendezés fenséges! És az est fénypontja a tombola mellett a meghívott karikaturisták voltak. Én is csináltattam magamról egy képet, majd mutogatom az unokáimnak és szerintem a wiw-re is felteszem, meg lehet majd csodálni :-)
Kaptunk egy mini ajándékot is. A gesztust értékeltem azért, csakhát ugye én reklámajándékcégnél dolgoztam és tudom hogy kb mi volt a választék és mégis mi lett belőle ;-)

Úgyhogy a céggel még mindig meg vagyok elégedve. Maximálisan!

2 megjegyzés:

  1. Ütős a kép!! :D

    VálaszTörlés
  2. Rákerestem a "kerekasztal" kifejezésre és ez jött ki. Olyan cukiiiii!!! :-D Miúúú

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma