Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2012. január 3., kedd

parkolás

A mai napom úgy alakult, hogy kocsival mentem dolgozni. Gyalog 10 perc, kocsival kb 5, mivel meg kell kerülni az épületet ahhoz, hogy eljussak a parkolóhoz.
Este jövök haza, látom  ELFOGLAHALTÁHÁK a parkolóhelyemet - azaz a "szokásos", "rutinbeállásomat" nem tudtam érvényesíteni, úgyhogy kénytelen voltam alkalmazni a jobb agyféltekémet, beparkolni egy más feltételekkel járó helyre. Nevezetesen a padka a kocsi másik oldalára került, ezt kiszámolni, érezni, stb kizárt, hogy elsőre sikerüljön.
Sötét volt már, gondoltam gyarkolok, a tökéletességre törekedtem. Hmm, így leírva elég nagyképűen hangzik. Én, és a tökéletes parkolás. Muhaha. Könny szökik a szemembe.

Ha létezik olyan szög, amiből képtelenség korrigálás nélkül parkolni, na ez a szög az volt. Nem baj, nem lát senki, rükvertz, egyes, namégegyszer. Sikerül párhuzamosan beállnom, már csak tolatni kell. Igenám, de egy mini emelkedőn van a parkolóhely, amitől még mindig úgy érzem, hogy épp egy macskán hajtok át. Többször is előfordult már, hogy leálltam, kiszálltam és körberohantam az autót, hogy tutibizti nem öltem meg senkit.
Szóval úgy huszadikra végülis sikerült nagyjából beállnom, mikor is szállok ki, és kit látok?
A szembe szomszéd srácot, aki a múltkor sörrel a kezében élvezte az előző parkolási drámámat (az erkélyről, 5 fokban (!)), amikor szintén azt hittem, hogy senki sem figyel.
Aranyos volt, amint észrevettem, odaintettem mintegy meghajlásképpen, erre ő már túl lehetett egy hosszabb röhögésen, mivel akkor vett épp nagylevegőt.
Mindketten nevettünk. Ő rajtam, én magamon.

Kár, hogy nem látta tegnap az ajtóbezárási procedúrámat.
Mielőtt hazautaztam a karácsonyi szünetre, előző este próbálom bezárni a lakás ajtaját, de nem mozdult a kulcs a zárban. Áldottam az eget, hogy a földszinten lakom, ablak kinyit, Emi kimászik, ajtó kívülről bezár, ablakon be, ablak becsuk, függöny elhúz oszt jónapot. :-)

Azért, hogy ne hánykolódjatok miattam álmatlanul elárulom, hogy ma este már simán elforult a kulcs, segített rajtam a tulaj, beolajozta. Ha én ezt tudtam volna.. WD40-nel talán én is helyrehozom, csak nem jutott eszembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma