Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2012. december 19., szerda

Tökéletes nap

A hajnali buszút a sofőr lágy - 1 órán keresztül tartó - dúdolásával éreztette a mai nap hátralévő eseményeit. Az irodába érve, egy hosszabbra sikeredett teázás után kedves kolleganőm puszta érdeklődésből kérdezett rá, vajon szándékomban áll-e dolgozni. Tréfásan adtam értésére hogy a helytől független a nemdolgozás ténye..
A napot kissé megtoldva, félórával később indultam utamra, mikor a főnököm és a már emlegetett kolleganőm is rendkívül sürgősen számítottak a segítségemre, amit nehéz szívvel utasítottam el, mert a dolgom ennél fontosabb volt. Érezzek bűntudatot? Még nem csapott meg a szele.. A szerződéshosszabbításról olyannyira nem esik szó, hogy ingerülten közölte a főnököm a sokadik nyaggatásra, hogy nem tud semmit, hagyjam békén. Szóval a bűntudat másik dimenzióban rekedt.

Karácsonyi ajándékot sikertelenül hajkurászva kapaszkodtam fel az egy órával későbbi buszra, melyen egy sikoltozó rosszulnevelt gyerek boldogította az utasok elkövetkezendő 1 óráját. Kellő idegállapotban hazaérve (este 10kor) nem is vágytam másra mint a frissen megállt, kiteregetésre váró ruhákra, ami meg is történt, villámgyorsan, és már a pontot tettem fel az i-re azzal hogy visszatettem a helyére a lavórt, mikor halk csattanást követően beterítette a padlót a folyékony mosószer. 22:30. a sálam még rajtam, mély levegő, meg tudod csinálni! Igaz, éhen és szomjan halok, a pasim skypeon, meg már rég zuhanyoznom kéne és aludnom, hogy másnap újult erővel keljek 6:00kor, de a 38. felnyalás után is csak egyre jobban habzott az ebadta! Megoldás: postiton nagy betűkkel szerepeltetni a "CSÚSZÓS" szót.
Otthon tanultam a kátyúk javítása kapcsán...
Vége, felmostam, irány az ágy.. ha nem hagytam volna résnyire nyitva az ajtót és a büdös dög nem kúszott volna be azonnal! a kergetésnek az lett az eredménye, hogy végignyargalt a szobán, ijedten nyávogott, de nem hatott meg. Végül kénytelen voltam puszta kézzel, pizsamához érintve megfogni és kipenderíteni a szobámból.. kézmos, újra krémez, imádkozik hogy ne legyen baja a bőrének, a szemének, a torkának és az asztmája se jöjjön ki.. Halk kuncogás a szomszéd szobából.

Egyszóval a mai nap említésre méltóan tökéletesre sikeredett.

De a holnap! Az jó lesz! Mégiscsak szülihetem van ;-)

1 megjegyzés:

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma