Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. február 20., szombat

1 hónapja szabadon folytatás

Ó, de még hány folytatása lesz ennek a történetnek!
Na, hát amúgy is tudtuk, hogy a munkanélküliség nem fenékig tejfel. Eddig nyugi volt, most viszont kezdem megtapasztalni a sötét oldalát.
A diplomás munkanélküli központban történő regisztráció. Rémálom! Olyannyira, hogy még nem is vittem véghez a procedurát, de már most hányok tőle.
Magyarorszáááág! Én így szeretlek! Ja, meg "benned van"! Én szeretem a Gellért hegyet, meg a Lánchidat, meg a környéket, ahol felnőttem és azt is, ahol később laktam. Az iskoláimat, a barátaimat, a bicikliutakat.. nade a magyar bürokráciát!! Aki kitalálta ezeket a szlogeneket, hogy "benned van", meg hogy "én így szeretlek" az még soha nem volt beteg (nem látta az igazi magyar egészségügyet), soha nem volt munkanélküli (nem kellett regisztrálnia), annak még sosem fájt a foga (mert akkor tudná, hogy az SZTK-s fogorvos csak kihúzni tud fogat, és ha szerencséje van, a rosszat húzta ki). Biztos vagyok benne, hogy még nem ment végig a Ráday utcán, mert mire a végére érne, annyi koldussal, "határon túli magyarral", ügyeskedő "távcső és paplanárussal" találkozott volna, hogy elege lett volna az egész XI. kerületből, egyszerűen nem tudná őszinte, tiszta szívvel kimondani, hogy "Magyarország, én így szeretlek". Istenem, de álszent.

Szóval. Az én drága Magyarországomban az internet is csak mutiba készült. Ugyanis amikor rákeresel, hogy mit kell tenned, ha kirúgtak és mondjuk senki nem fizeti utánad a TB-t, akkor ugyan nagyon sok oldal jön fel, de egyik sem konkrét. Azt, hogy nem a sima munkaügyi központba kell menned, mert van olyan is, hogy "diplomás munkanélküli központ", egy barátodtól kell megtudnod.
És ha már ennyi infód van, azt gondolnád, hogy sima ügy lesz, egy sétagalopp. Csak be kell írnod, hogy diplomás, meg azt hogy munkaügyi központ és máris kiköpi a gép a címet: Andrássy út 10.
Biztos? Tuti? Nézzünk meg még 6 másik oldalt, hátha van másik cím is. De nem, ez az egy van. Akkor uccu neki, nézzük meg, mit ajánlanak ezek a bürokraták nekem péntek délután 1-kor.
Szerintem már kitaláltátok.
SEMMIT! Mivel, még ha el is vánszorogsz a címre, egy táblára szögezett papírdarab közli veled gúnyosan, hogy "(ugyan már, azt hitted, hogy ezt valaki kitalálta és megszervezte? Elfelejtetted, hogy a balkánon vagy?) A cím megváltozott: Ráday utca 44-46".
Még jó, hogy nincsenek annyira messze egymástól. Mert ha nekem a XVI. kerületbe kellett volna elmennem, valakit tuti kinyírok!
Mély lélegzet. Igaz, esik, és hideg van, és rohadtul nincs kedvem az egészhez, azért ezt az egyet még megpróbálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma