Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. február 18., csütörtök

1 hónapja szabadon

Azaz elvileg már egy hónapja feledésbe kellett volna, hogy merüljön az a bizonyos szörnyeteg volt munkahelyem. De nem.
Mivel a táppénz most járt le, le kéne adnom valahova.. de hova? A háziorvos szerint az OEP-be. El is mentem - bár előre ódzkodom az ilyen helyektől, mert a hatalommániások ott is gyűlnek - és már jött is a kérdés: Hol a többi papír?
Áááááááááááááááá! Ha nem rögzítik az adófizetésemet, a TB befizetéseket, a táppénzeimet a kislábujjkörmöm hosszát 1845 helyen, akkor sehol sem!!!
Egyéb papírok? Nem, nincs, mivel nem úgy mászkálok az utcán, hogy nálam vannak a szerződéseim, adópapírjaim, TB kiskönyvem, stb.
Rezzenéstelen arccal ültem az ügyintézővel szemben, aki láthatólag megsajnált, és ő is megerőszakolta magát. Végül egész kellemes hangnemben tájékoztatott arról, hogy a TB kiskönyvemben ott van, ki a kifizető, azaz kitől kapom a táppénzt. Az OEP-től vagy a munkahelytől. Amint megvan minden papír, 1 HÓNAP az átfutási idő! Wazze, ezek aztán ráérnek..
Na, uccu neki, robbantsuk szét a lakást, hol lehet az a TB kiskönyv, amiből kiderül, ki intézi az ügyemet. Persze sehol semmi, nem postázták ki. Leküdzöttem az összes hányingeremet és írtam a volt munkahelyemnek egy e-mailt, hogy vajon náluk van-e a TB kiskönyv. Azonnal jött a válasz, hogy igen, és vigyem be hozzájuk a háziorvosomtól kapott papírt. Kicsit visszamaradottnak érzem ezt az ügyintézést, miért ilyen fontos egy papír? Miért nem szakadhatok el még mindig az utálatos helyemtől? Úgyhogy szembe kellett néznem a ténnyel: Muszáj lesz még egyszer visszamennem oda. Oda, ami egyáltalán nem esik útba. Oda, ahol bármikor belebotolhatok olyan emberekbe, akik mikor felismertek, elfordítják a fejüket, nehogy köszönniük kelljen. Jaaaj, miért nem lehet ezt elektronikusan megoldani? Arról nem is beszélve, hogy olyan gyógyszert írt fel nekem az orvos, amitől bágyadt leszek.. kb olyan, mint egy altató, csak allergiára van. Holnap regisztrálnom kell munkanélkülinek. Viszek minden utolsó blokkot is, nehogy hazaküldjenek egy 43. féle papírért. Ujjakat keresztbe! Egy körből szeretném elintézni ezt az egészet!

2 megjegyzés:

  1. a kiskönyvet az utolsó napodon a kezedbe kell(eett volna) adni. ...

    VálaszTörlés
  2. Ki szokták postázni. Nade ugye nekem vissza kellett vinnem mindent, amit kiküldtek. Kétszer kellett saját kezűleg visszatérnem a hőn utált volt munkahelyemre.
    Végül változtatás nélkül újra megkaptam minden papírt... de a TB kiskönyvet nem.

    Meg kell nézni a kiskönyvben, hogy ki a kifizetőhely. Az én esetemben ők voltak, ezért nem kaptam meg.
    Persze én is csak utólag vagyok okos..

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma