Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. május 14., péntek

Minden mindegy

Na, eljött a rezignáltság ideje. Éljen, éljen!
Esik az eső - kit érdekel
Nem jeleznek vissza 40 helyről - már nem is csodálkozom semmin.

Ma azért ráírtam egy másik kedves multira a Váci úton, hogy miafaszvan, mert az interjún összesen 1 db szakmai kérdés hangzott el, és sikeresen eltaláltam a jó választ, szóval nem mondhatják, hogy hülye vagyok. Természetesen még arra a hétre ígérték a visszajelzést, ennek már 2 hete. Felhívtam a csajt telefonon, de persze nem volt kapcsolható. Írtam neki e-mailt (angolul-megáll az eszem!) várom a választ...

Említettem nem olyan rég, volt egy másik multi, ahol a 3. körben derült ki, hogy nem vagyok IT-s. :-)
Na, megnéztem a honlapjukat és találtam egy normális pozíciót. Megkérdeztem a jóképű HR-es srácot (udvariasságból), hogy mehet-e neki egyből a jelentkezésem, vagy küldjem el a központba. Azt már csak itt jegyzem meg, hogy ha már túl jutottam a bemutatkozókörön, minek ismét kidobni az elejére, hogy egy másik HR-es interjúztasson le.. A válaszban közölte a srác, hogy na jó, elküldi, de ő is a központba. Hát b. meg! Mi a rézfánfügyülő rézangyaláért kell fölösleges köröket futni? Már hányok attól, hogy mindenkinek elmondom, hol, mit mikor csináltam! Nekik nem érdekük rövidebbre fogni az interjúkat?!
Kéééész!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma