Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. május 31., hétfő

Randstad

A 100. e-mail arról, hogy sajnos nem választották ki az önéletrazjomat. Most egy analyst pozícióra.
Srácok, óva intelek attól titeket, hogy diplomátok legyen, mert szerintem az a gond, hogy "túlképzett" vagyok. Ez kb azt jelenti, hogy szerintük kevesellném a fizut, amit adnának. De könyörgöm, jussunk el odáig, hogy eldöntsem! Vagy közöljék az elején, hogy netto 20 000 Ft-ról beszélünk és közös megegyezéssel nem keressük egymást!
Állásközvetítő cégek, ááááá, haszontalan az összes.

2 megjegyzés:

  1. azt nem értem, hogy itt miért nem lehet úgy meghirdetni egy pozíciót, mint minden normális országban? asszisztenst keresünk,kávéfőző mellé,bérezés havi 180-210 azt szevasz?ha nem tetszik, nem jelerntkezel. itt meg megy ez a macska egér játék, hogy mégis ki mennyire gondolt...

    VálaszTörlés
  2. Arról nem is beszélve, hogy a fölösleges körtáncot is mindig végig kell járni. Sajnos a 27. alkalom után már tényleg nem vagyok olyan lelkes.

    Magyar emberekkel interjúztam és 75%-ban éreztem, hogy élvezik, hogy a "hatalmukat" fitogtatják. Kérdezgetnek, de nem reagálnak a válaszra, majd elfelejtenek visszahívni.
    Ez egy tipikus magyar hozzáállás. Külföldön is kerüljük egymást, nem?

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma