Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. szeptember 8., szerda

Ismerősök

Nemrég találkoztam volt kollegákkal az első multimból.
Emlékszem, amikor amiatt aggódtam, hogy hogy lesznek barátaim. És láss csodát, régi ismerősök bukkantak fel. Úgyhogy megyünk majd kirándulni meg sörözni meg kávézni meg karaokézni, tökjólesz!
Ma is találkozom egyikőjükkel.
Drága Ju, ezúton is gratulálok az előléptetésednek - ugyanis Team Leaderré avanzsálták. :-) Történik jó otthon is, ez igazán nagy öröm számomra. Na persze az kevésbé, hogy emiatt Ju hazautazik :-(

Az időjárásról annyit, hogy bár 9 fok van éjjelente és tegnap bugyiig áztam az esőben mire beértem a munkahelyre, az emberek mégis nyitott szandálokban járkálnak. Eszméletlen!

Az elázásomról annyit, hogy még ma is vizes volt a cipőm, és aznap bugyi nélkül flangáltam az irodában, mivel nemcsak vizes lett, hanem sáros is. Tiszta ciki. Nem gondoltam volna, hogy váltóbugyit kell hoznom a munkahelyre. :-)

És ha már erről beszélünk, egyáltalán nem szexi érzés ha nincs egy lányon bugyi. Egész nap arra gondoltam, hogy vajon mikor mostam ki utoljára a nadrágomat, vajon mennyire tiszta. És igenis, fázott a seggem!

Jóétvágyat mindenkinek! :-P

2 megjegyzés:

  1. szal Ju nemcsak azért megy haza, mert kinevezték, hanem eleve is hazamenne, de így kissé bemézeződött a madzag...:D köszi a gratulát!

    VálaszTörlés
  2. Hey, még a bugyidról is írsz!
    Megy a kedvencekbe a blog! :))

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma