Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. szeptember 8., szerda

Még mindig Dubin

Még mindig szeretek itt lenni. Pedig már több, mint két hónapja itt vagyok. További elismeréseket kapok, leszúrást meg egyet sem. Azért néha előny, ha az embert előtte rúgdosták, mert így még a pillanat is felüdülés.
Munkailag még annyi érdekesség, ami szinte minden multinál egy speciális jelenség, hogy a SAP, vagy a levelezőrendszer, vagy a szerver egyike mindig fagy. Most például a SAP. Ezért is van időm írni.

Közeledik a bulizós időszak, jövő héttől folyamatosan lesz valamilyen esemény. 15. születésnap, bál, logó eredményhirdetés, stb. Igen, jött a feladvány, hogy egy projektre logót készül terveztetni a cég, és lehet pályázni rá. Gondoltam, semmi esélyem, ezért bele se mélyedtem a feladatba. Erre tegnap jött egy kör e-mail, hogy a mellékletben találjuk a munkákat.
Én még életemben nem nevettem akkorát, mint amikor megnyiottam a listát. Borzalmasabbnál borzalmasabb alkotások, mintha egy majom és egy elefánt csukott szemmel hátrafelé rajzolna valami akármit. Na és ezek közül válassz. Volt egy olyan kezdeményezés, hogy akkor mindenki szavazzon a legfélresikerültebbre, mert legalább röhögünk egy jót.
Végülis az egyetlen használható nyert. Mindenesetre innen is köszönöm az élményt, hogy ekkorát nevethettem. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma