Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2012. június 30., szombat

Mai "interjú"

Ellentmondást érzek a mostani interjú hullám koncepciójában. Nem is olyan rég beérték fél órával. Az ember ugye ilyenkor több helyre is elmegy, és értelemszerűen csak egy állásban fog dolgozni. Ergo az összes többi befektetés veszteség. Ma már interjúnként minimum másfél óráról beszélünk, és ez csak egy kör. Olyan már nincs is itthon hogy egy körből megállapítják, alkalmas vagy-e egy betanított munkára.

A 300 kérdéses tesztről már írtam. Ezen kívül egy másik cég 5 tesztet küldött ki, laza 80 perces tevékenység. Ma kiderült, hogy ez a teszt nem is számít, nincs jó vagy rossz eredmény, nincsenek elérendő értékek. Kérdeztem őket az eredményről hogy esetleg tanulhassak a hibáimból, de hát mit is várok én? Kinek az érdeke a fejlődésem? A cég kifizet egy rakat pénzt egy másiknak, aki abból él hogy olyan teszteket ad el aminek nem számít az eredménye.... Annyit kicsikartam a kontaktból, (aki amúgy nem győzött csodálkozni, hogy rákérdeztem) hogy a pénzügy jobban sikerült mint a számvitel. Juhéj, ezzel sokkal előbbre vagyunk. Na nem baj, mivel sikeresen vettem ezt az akadályt is, a személyes találkozón rákérdezek mégegyszer.

Szóval a mai interjú is egy 90 perces írásbeli teszt volt. Előtte rákérdeztem, mégis mire készüljek. Áá, semmi extra, csak egy könnyű IFRS teszt. Csak annyi, hogy tényleg dolgoztam-e multiban előtte.
Mondanom sem kell hogy egy elég magas szintű számviteli tesztet raktak elém, amit kb 3 év könyvvizsgáló cégnél eltöltött idő után tudtam volna kisujjból kirázni. Mikor megláttam, a guta ütött meg. Le sem akartam ülni, hogy megoldjam, úgyse sikerülne, közöm nincs hozzá. Átverve éreztem magam.
De ha már ott voltam, gondoltam, miért ne? Végülis kitöltöttem minden kitöltendő rubrikát, mára igérték az eredményt, de már meg sem lepődtem hogy nem hívtak.... sikeres teszt esetén azért hétfőn jelenjek meg. Hogy mikor? Azt nem beszéltük meg. Szóval esélyes hogy hétfőn felhívnak hogy jelenjek meg két órával azelőtt. Természetesen közben beesett egy másik interjú is délutánra. Nem valami profi hozzáállás, úgy érzem. Amikor egy ilyen HRessel beszélek, mindig átfut az agyamon, vajon ő is kitöltött egy 90 perces tesztet? Őt is iderángatták 3 interjúra? És minden akadályt könnyen vett? Egyszerűen nem tudom elhinni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma