Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. április 21., szerda

Kicsi multi

Hello-bello mindenkinek!
Sokat gondolkodtam, meg merjem-e írni, hogy besűrűsödtek az interjúim. Mert ha végül továbbra is munkanélküli maradok, ciki. Végül úgy döntöttem, hogy hátha valakinek ez vígasz.
Az állásközvetítős interjúkat nem sorolom, mert lejjebb kifejtettem a véleményem róluk - kamu az egész, de azért futtatnak, hadd reménykedj.
Viszont 2 említésre méltó helyen is jártam.
Az egyik egy kicsi multi, amiről szerintem nem hallottatok (két okból nem írom le a nevét, az egyik babona, a másik az elmúlt munkahelyeim nem említése). Szóval beléptem az ajtón, egyből a recepcióba, ami olyan kicsi volt, hogy elfért benne egy pult (két nagyon unatkozó portásbácsival), és egy kisebb fotel. Ennyi. Egy fogorvosi rendelőben nagyobb várakozóhely van. Kicsit korábban értem oda, így volt időm szemügyre venni az ott dolgozókat. Csupa nálam fiatalabb lány, akikben az volt a közös, hogy egytől egyig kedvetlenek és szürkék voltak. Tök egyformák. Na, ez nem az én helyem, én nem akarok itt dolgozni. De ha már eljöttem, maradok. És akkor a megbeszélt időpontban lejött a kontaktom, egy szemrevaló pasi, akire egyáltalán nem számítottam a sok színtelen lány után. Lifttel mentünk az ötödikre, ahol egy tetőtéri irodába vezettek. Egy másik fiú várt ott minket. Egész barátságosak voltak. Beszélgettünk kb 10 percet az élet nagy dolgairól, utána belecsaptunk az interjúba. Nem részletezem, csak kiemelek egy nagyon fontos momentumot. Képzeljétek el, hogy a cég magyarországi részlege elérte azt, hogy a munkahelyek ne menjenek ki Manilába! Csináltak egy központi felmérést, hogy az ottaniak mennyire elégedettek a magyar leányvállalatukkal és az eredmény siralmas volt. Ehhez zárkóztatták fel a csapatot, míg végül 95%-os elégedettséget értek el, ezért senkinek esze ágában nem volt elköltöztetni a munkát sehova. Ráadásul a közpból egyre több munkát hoznak ide, és ezért is keresnek embert.
Jó, mi? Hány multi próbálkozik azzal, hogy megtartsa a magyar munkaerőt? Én úgy láttam, hogy csak a pénz számított, a minőség  nem. Szóval amennyire nem volt szimpatikus a cég az elején, annyira megnyerte a tetszésemet az interjú után. A végén úgy éreztem, hogy kölcsönösen meg voltunk elégedve egymással, és megígérték, hogy a jövő héten keresnek.. azaz húsvét hétfő után. Kedden szugeráltam a telefont - semmi. Szerdán-semmi....
Egy hét után rájuk írtam egy e-mailt, hogy mivan. Válaszoltak, hogy várjak még, de ne aggódjak, lesz következő kör. Aztán végül tegnap előtt hívtak, hogy jöjjek be az utolsó körre. Nagyon remélem, hogy ez már sikeres lesz, jó helyen is van, a kollegák is szimpatikusak és a munka is tetszene. Ha megkapom, részletezem.
Szóval szurkoljatok kedves útépítő barátaim! :-P

3 megjegyzés:

  1. Én nem egészen értem a manilás cuccot, hogy ki volt kivel elégedett-elégedetlen :-) Segícccs

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok multi vonul ki Magyarországból, hogy azt a munkát a Fülöp-Szigetekre vigye, mivel ott olcsóbb a munkaerő. Viszont sokkal többet hibáznak. Legalábbis az egyik volt munkahelyemen 70% volt a manilai hibaarány, és csak azért maradtak Magyarországon tovább az emberek, hogy a manilai munkát ellenőrizzék. Dupla munka..

    VálaszTörlés
  3. Na én ezt nem értem: "Csináltak egy központi felmérést, hogy az ottaniak mennyire elégedettek a magyar leányvállalatukkal és az eredmény siralmas volt. Ehhez zárkóztatták fel a csapatot, míg végül 95%-os elégedettséget értek el, ezért senkinek esze ágában nem volt elköltöztetni a munkát sehova. "

    Kik azok az ottaniak? és ha siralmas volt, hogyhogy egyszercsak 95%-os lett?

    :-)

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma