Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. április 3., szombat

Újabb multi

Képzeljétek!

Megtörtént! Az első eset, amit szinte már provokáltam, hogy történjen meg, mert nem hittem el, hogy van ilyen.
A sok gyanúm közt - hogy miért utasítanak vissza egy jelöltet - felmerült bennem az is, hogy talán túl sok pénzt kérek. Jelentkeztem egy multihoz, és még annál is többet kértem, mint amit szoktam. Csak úgy. Gondoltam, úgysem keresnek meg, mert hát túlképzett vagyok vagy mi a szösz.
És de!
Megkerestek!
És közölték, hogy hú meg háá meg de jó lennék, de túl sokat kérek, esetleg lejjebb mennék-e.
Gyerekek, ez egy csoda. De most komolyan. Én azt hittem, hogy egyszerűen csak eldobják az önéletrajzom a fizu igényem miatt. És nem! És alkudoznak! És ez tök jó, mert tudom, hogy a plafont már elértem. :-) És az is lehet, hogy így ők is azt gondolják, milyen értékes vagyok. Hehe.. ha tudnák! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma