Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. április 3., szombat

Rémálom multi 128. fejezet

Ha azt mondanám, hogy ismét megkerestek oroszlánszelidítőék, elhinnétek? Persze nem személyesen ő, hanem a HR. Régebb óta tart az elválásunkkal kapcsolatos adminisztráció, mint amennyi ideig ott dolgoztam! 1,5 hónapot voltam ott és több, mint 2 hónapja tart a procedúra!
Most azzal kerestek meg, hogy megérkezett a 2000 HUF értékű kajajegyem és MENJEK BE SZEMÉLYESEN érte, mert a XXI. században még nem találták fel a postát. Hihetetlen! Persze, amint megkaptam a - most már ijesztően negédes szövegezésű - levelet, azonnal írtam, hogy másnap az első dolgom lesz bemenni.. egyszerűen túl akartam lenni rajta. Rossz halogatni az ilyen érzéseket. Másnap felszálltam a villire, éreztem, hogy egyik porcikám sem kívánja, hogy még egy megállót megtegyünk. Aztán leszálltam a villiről és arra koncentráltam, hogy ismét ott teremhetek, csak 10 percet kell kibírni.
Beléptem a recepcióra. Tök új gárda, egyiket sem ismertem. Náluk is nagy a fluktuáció. Kérdezték, miért keresem a HR-t, csak nem interjú? Muhaha, na persze. Nem sok választott el attól, hogy röviden és tömören válaszoljak a kérdésre.. :-P
Na és megkaptam, átvettem, aláírtam, és már húztam is el, remélhetőleg örökre.

Brrrr, hogy ezek nem képesek leszállni rólam. Mi lesz a következő? A jövő évi adóbevallásom?! Múúúú

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma