Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2011. április 12., kedd

még két lakás

Útban hazafelé a buszon egy kedves öregember mellé ültem, Robbienak hívták. Elmeséltem neki, hogy jártam, erre már mondta is a telefonszámot, hívjam fel, a barátja is ingatlanokkal foglalkozik. Közben kaptam egy hívást egy másik lakással kapcsolatban. Két legyet ütöttem egy csapásra, 20 percen belül két lakást is volt szerencsém megnézni.
Ahogy az első után a torkomhoz kaptam, hogy mindjárt megüt a guta, sírni fogok.. úgy fogott el a nevetés a második láttán.
Földszinti lakás, a nap sosem süt be, de egy kertet ígértek. Ehelyett egy olyan gangot láttam, ami a kosztümös kolerás francia középkori filmekre emlékeztetett. Nem mertem körülnézni... listáról kihúzva. Annyira csúnya lakás volt, hogy kezdtem megszeretni!
A harmadik az öreg bácsi barátjáé volt. Nem ecsetelem, annyi elég, hogy szoknyában voltam és udvariasan előreengedett a 60 éves készséges ügynök..... a lakás egy merő hányadék fos volt.

Szóval nem hagyom magam. Most már jöhetnek a drágák. Én jól akarom érezni magam az új helyen. Főleg, hogy szerettem a mostani lakást is. Bár a nap ide sem sütött be soha... de Karen alig volt itthon, így a konyhában bőven volt lehetőségem süttetni  magam (a napon. Nem a sütőn.)

Hát így jártam, kedves kitartó blogolvasóm. Talán a hét végére többet tudok mondani. A munkáról biztos. Remélhetőleg a lakásról is.

Az erő velem van.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Leming,

    A storyk, vagy történetek továbbra is nagyon jók, és a stílusod is változatlanul szupi.

    A "félcipős odaérésen" szétröhögtem magam, a sapkádon elrablásán viszont, nagyon dühös voltam. Nem gondoltam volna, hogy ott is vannak ilyen rohadékok.

    Most már csak azt várom, hogy egy szuper kégli magtalálásáról áradozzál a magad módján.
    Szerintem sikerülni fog, csak türelem kérdése, és megtalálod az igazit.

    Én szurkolok neked.

    A rajongód, tudod az első sorból

    VálaszTörlés
  2. Drága, csatlakozom az előttem szólohoz, még mindig imádom a soraidat, a stílusodat, ahogy a negatív dolgokat is némi humorral tálalod :) Kívánom, hogy megtaláld a csodás kéglit, amiről áradoztál, hogy még szebbek legyenek kint töltött napjaid! :) A rajongód, nem tudom hányadik sorból :D:D Pussz

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma