Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. szeptember 9., szerda

Stressz gépezet

Amióta multinál dolgozom, azóta tudom csak hogy tényleg skizó gyűjtő az egész. Kiadja a feladatot, te már meg sem mered kérdőjelezni hogy valóban azt kell-e megcsinálni és valóban van-e ÉRTELME megcsinálni. Egyszerűen megcsinálod és kész. Aztán, 3 órás kínkeserves munka után leteszed elé az asztalra és néz, hogy ez meg mi... mindennapos előfordulással.
Az én főnököm a tájékozatlan túlbuzgómócsing kategória. "Elvállal" mindent, amit mondanak neki. Azaz ő nem csinál semmit hanem lepasszolja felénk a munkát. Jelen esetben NEKEM és egy olyan munkát, amit még nem láttam, nem csináltam, nem értem és őszintén szólva nem is érdekel. De persze mi egy nagy család vagyunk, úgyhogy erőt vettem magamon és végrehajtottam a parancsot. Az alapprobléma az, hogy a világ másik táján rosszul könyveltek be valamit, de lusták és bátortalanok ahhoz hogy kijavítsák. Mit tesz ilyenkor a mi részlegünk? Jó válasz! Elvállalja!! Mit is? Az mindegy, csak hát ugye 2-nél több ember volt be copyzva a levelezésbe, így lehet villogni.
Szóval 4ed magammal véghez vittem a feladatot. Beírtam egy excelbe a szükséges adatokat. Persze hosszas körültekintés és konzultáció után. Együtt, közös erővel összeraktuk az excelt és elküldtük az útjára. Hagyja jóvá mindenki oszt jónapot. Meg is történt. Mindeközben a folyamatos zaklatókkal hadakoztam, akik percenként kérdezték, hogy "na, hogy állsz?" - köszi a segítséget, így sokkal jobban tudok koncentrálni.
Másnap, azaz ma, ebédszünetben jön az SMS, hogy tegnap rosszul lett kitöltve az excel és azonnal rohanjak vissza. Ja, némára volt állítva a telefonom és épp interjún voltam... szerintetek?
Beérkezem a gyárba (értsd: munkahely) és le sem tehetem a cuccom, már rendel be a kis tárgyalóba a drágalátos uram és parancsolóm, hogy AZONNAL menjek be, mert beszélni akar velem. És leordítja a fejemet, hogy én milyen "rossz" vagyok és ez egy mennyire "hard situation". Ergo: én viszem el a balhét, mintha a többiek ott sem lettek volna. Skizo skizo skizo!
Az excel persze jól volt kitöltve, csak azt felejtették el közölni hogy nem tudja felülírni saját magát és automatikusan a régi verziót (azaz a rosszat) küldi a rendszerbe. És erről persze tudnom kellett volna, úgy hogy soha nem csináltam ilyet, és ráadásul nem egyedül csináltam. Amikor villogni kell, mindenki ott van, amikor meg balhé van, én vagyok leszidva.
Igyekeztem visszafogni magam, de amikor igazságtalanság, ér, nem tudok mit tenni. Vagy úrrá lesz rajtam a maximális közöny, vagy kinyírok valakit. Ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma