Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. szeptember 22., kedd

Száhánahalmahas!

Még jó, hogy itt ülök, közvetlenül a nagybecsű menedzserek szájában, különben nem hinném el, ami itt folyik (Gyöngyösön :-P).
Érdekes megfigyelés, hogy ki, milyen rendszerességgel és milyen indokkal keresi fel őket. Van, akinek köze sincs a csapathoz. Viszont egy multinál az a taktika hogy a tűz közelében kell lenni és akkor észrevesznek - ez is azt bizonyítja hogy teljesen semleges hogy mennyit és milyen minőségben dolgozik itt az ember.
Ez a bizonyos látogató folyton rájár egyeskére, hogy adja már kölcsön a headsetét, amivel könnyebben tud telefonálni. Mikor végez, visszahozza. Basszus! Ez nem olyan mintha tampont cserélnének? Nem ér a bőréhez a cucc? Akkor meg hogy jut eszükbe cserélgetni? Ez olyan intimszféra szerintem hogy csak olyan idióták mint ezek, nem veszik észre. Kb olyan mintha előttem szexelnének.
"Nem láttátok egyeskét? Nagyon fontos lenne" - hozzá a halálkomoly, húdefontosvagyok arc.
"Jaj, végre itt vagy, kölcsönadod megint a headsetet, nagyon kéne?" - nyáladzós, húdebenyalokneked arc.
"Egyébként hogy telt a hétvége?" Na, kész, majdnem repült a Max Mara cipőm a szájába! Húbazze, nem bírtam szó nélkül, ránéztem az illetőre, majd mosolyogva megkérdeztem tőle, "Ez a headset kapcsolat?" Milyen jót nevettünk! IDIÓTA!!!

Aztán jön a másik. Kigyúrt testalkat, talicskahordásra fel!-kartartással. Jön és közli a nagyon fontos tevékenységét. Ő az a tipus, aki bármit tesz, megemlíti. "Megcsináltam a mai napi munkámat", "beszéltem az XY-nal", "Kitöröltem a seggem" - mondhatná. Talán mondja is, csak nem halljuk. És jön a haverkodás, a bizalmaskodás, a röhögcsélés.
Mindezt egyeskének. Aki annyit ért az egészből hogy valaki beszél valamit, és hogy ha nevet, neki is nevetnie kell hogy ne tűnjön fel, hogy rossz helyen van.

Innen üzenném nekik, hogy egyeskének nyalni annyi, mint halottnak a csók. Teljesen fölösleges. Micsoda pofáraesés az ilyeneknek hogy rossz segget nyalnak! :-D Muhahahahahaha

2 megjegyzés:

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma