Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. július 17., szombat

Céges buli

Pénteken megejtettük a céges sportnap/buli/lógást.
Fél kettőig tartott a munkaidő, utána kimentünk egy parkba, ami fedett résszel is rendelkezett - ír időjárásnak megfelelően - amíg jó  idő volt, kinn játszottunk, utána bevonultunk a fedél alá és buliztunk.
Én végig jóléreztem magam, már nem is tudom mikor éltem át utoljára ilyet. Semmi rosszindulat, csak a jókedv és játék. Vagy csak megint lelkes vagyok... :-P
A csapatépítő játékok után grillparty következett. Hatalmas asztalok köré ültünk és beszélgettünk. Tudjátok, mint a Harry Potterben, csak persze nem olyan szépséges kivitelben.
Megtudtam, hogy 27 féle nemzet képviselteti magát a 80 fős cégnél, ami elég vicces arány szerintem. Szegény írek kisebbségben vannak, és ők is kettészakadnak írre és észak írre.

A party részét végigtáncoltam, a végére annyira felpörögtem, hogy már-már sajnáltam, hogy itt minden bezár legkésőbb éjjel 3-kor.
Érdekesség, hogy az emberek vagy nagyon kiöltöznek egy buliba, vagy melegítőben jelennek meg. Köztes állapot nincs.
Megvolt a társaság tréfamestere, Patrick, aki egy nagyon csúnya, de annál szeretetreméltóbb fiú. Végigbohóckodta a bulit, folyamatosan biztosította a jókedvet. A végén a pólóját is letépte magáról! :-D
Mindent összevetve a félelmem, miszerint, unalmas, klikkesedő kollegáim vannak, megcáfolódott, és - jelenleg - úgy gondolom, hogy jó helyen vagyok, jó emberek közt.
Az igényeimet egyre lejjebb adtam, most már csak annyi kellett, hogy ne ordítsák le a fejem napi 8 órában és láss csodát, teljesült. És most boldog vagyok. Már csak Dávid hiányzik a tökéletes boldogsághoz. Mú.

2 megjegyzés:

  1. Minő véletlen:-) Nekünk is múlt héten volt a céges sportos félévzáró bulink, (amit a pesti Gödörben fejeztük be...hmmmm, honnan is ismerős ez a hely??!!), és bennünket is hajnal háromkor tettek ki, hogy most már menjünk haza..Na jó, ez kedden volt..
    Amúgy jó látni, hogy Neked is kerek a világ!!! Remélem hamarosan találsz albérletet is .... bár a bejegyzések alapján ez arrafelé igen ritka lehet...

    VálaszTörlés
  2. Igen, pont ma találtam végre. Vagyishát ma húztam meg a határt, hogy eddig és nem tovább. Drága, de legalább nem hányadék. Majd talán töltök fel képet róla, ha lesz. Pénteken költözöm, azaz júl 23án. Nagyon remélem, hogy nem derül ki semmi gubanc.
    Egyébként tényleg jó volt a buli. Bár nem a gödörben voltunk, mert akkor összefutottunk volna, és az milyen vicces lett volna :-D

    Most tiszta pozitívum vagyok! :-DD

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma