Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. július 6., kedd

Dublin első napok

Üdv mindenkinek Dublinból!
Az időjárás megfelel a sztereotípiáknak, néha csöpörög az eső, néha fúj a szél, de legalább az övék. :-)
Vasárnap éjjel érkeztem, másnap reggel kezdtem az új munkahelyemen.
Bár nem annyira látványos hely, mint az eddig megszokottak, mégis jobban tetszik, mert most még jele sincs annak, hogy kiderül valami turpisság. Persze ehhez nagyban hozzájárul az írekhez való pozitív hozzáállásom is.
A jelenlegi pozícióm AP (accounts payable) accountant. Ez annyit tesz, hogy a szállítóktól beérkezett számlákat egy bizonyos feldolgozási szint után mi vesszük kezelésbe. Észrevesszük a duplikációkat, vagy például azt, hogy a számla jóváhagyásra vár ugyan, csak éppen nem küldték senkinek.
Multi.
Örülök, hogy végül multihoz kerültem, mert így hitelesen tudom folytatni a blogot. A "kísérletem" célja, hogy széles látókört biztosítson az olvasónak (és az írónak is) arról, hogy a multi alapvetően egy jó dolog, viszont Magyarországon a kultúránk miatt alkalmatlan a hatékony munka végeztetésre.

Első nap beléptem a recepcióra, ahol egy képernyőre kíirták a nevemet, mint új kollegát. Leültettek a helyemre. Két monitor fogadott könnyebb munkavégzés érdekében. Az egyikkel nézem a számlát, a másikon meg a SAP-ban a rá vonatkozó adatokat. Így valóban kényelmesebb.
Aztán megkaptam a szerződésemet, már csak alá kellett írnom.
A történethez hozzátartozik még, hogy nem egyedül érkeztem. A másik newcomer egy Milánóból érkezett nyüzüge fiú volt. Másnapra el is húzott :-)
A körülöttem lévő emberek között összesen 1 ír van, a többi mind olasz. Szerencséjük, hogy szeretem hallgatni a nyelvüket, ellenkező esetben nap végére megfájdulna a fejem a véget nem érő csacsogásuktól. Amikor már a társaságomban is olaszul beszélnek, mindig helyeslek pár "si"-vel, és nevetnek. :-)

A munkám nyugisnak tűnik így az elején. Igazából az eddigi multijaim során tudtam, hogy mit csinálnak az AP-n, és jelenleg meg is felel az elvárásoknak.
A lényeg, hogy nyugis, stressz nem nagyon van, kicsit futószalag szerű, de most pont ilyenre vágyom. Másra is szeretnék koncentrálni, mint a munkámra.

Ja, itt kell megemlítenem, hogy anyukámnak sok hálával tartozom, amiért megszült és felnevelt. :-D (Mam, sajnos név szerint nem merlek említeni, ki tudja mikor jön el az az idő, amikor veszélybe sodródik a családom. Nem kockáztathatok) - Srácok, ne vegyétek zokon, tökre nem jön ide, úgyhogy ne is gondolkodjatok, miért írtam le ezt a bekezdést.

Albérletem még nincs. Most a húgomnál lakom, de mivel a barátjával lakik, ezért nem szeretnék zavarni, és különben is, az egyedüllétnek is megvan a bája.
Első körben 6 hónapos szerződést kaptam, ami azért jó, mert nincs próbaidő, és leléphetek, ha nem akarom tovább csinálni. Persze a 6 hónapot kivárom, hamar eltelik szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma