Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. július 9., péntek

Időjárás

Nem csoda, hogy az errefelé élő emberek órákig el tudnak értelmesen cseverészni az időjárásról. Tényleg van mit beszélni rajta.
Csak 5 napja vagyok itt, de a felhők ámulatba ejtenek. Néha kicsi feketék, néha több réteg is egymás alá helyeződik a szürke mindenféle árnyalatában.
Ma például egy koromfekete felhő lepett el minket, ami elég érdekes kontrasztot adott a kicsivel arrébb lévő kék égnek és a napsütésnek.
Az eddigi tapasztalatok alapján fölösleges kabátot húzni reggel, munkába menet, ha biciklivel jár az ember. Ugyanis 2 percen belül melege lesz és azt sem tudja, hova pakolja a meleg holmit. Úgyhogy 4 nap tapasztalatával eldöntöttem: Ma nem viszek kabátot.
Szikrázó napsütés volt (ez azt jelenti, hogy 50%-ban látszódott az ég), 25 fok körülinek éreztem, úgyhogy bármiféle veszélyérzet nélkül szálltam bicajra.
Hát, nem kellett volna. Szerintem a fekete felhő az oka mindennek, de kora délutántól minden elszürkült és olyan tipusú eső esett amilyet még nem éltem. Ha gyanútlan járókelő vagy, csak azt veszed észre, hogy tiszta víz a ruhád, de nem esik az eső. Persze bicajjal már érezhetőek voltak az esőcseppek, hunyorítottam is rendesen. Épp egy potenciális albérletet néztem volna meg. Persze nem voltak otthon, tök fölöslegesen áztattam el magam.
Mivel kijövetelemkor is beteg voltam, ezek után jogosan kezdtem aggódni, hogy mi lesz velem. Hazaérve totálisan átáztam, rohantam a boltba, adjanak C-vitamint. A srác rendes volt, talált egy pezsgőtablettát, ami B és C vitamint tartalmaz, soron kívül ki is szolgált. Ez aztán a nem semmi!
Most már túl vagyok egy forró zuhanyzáson, megittam a pezsgőtablettát, de már érzem a torkom. Eddig nem fájt... nem akarok beteg lenni. Itt egy konzultáció 55 EUR. Akár van bajod, akár nincs. Nem is értem, miért maradnak Magyarországon az orvosok..

Szóval valóban, Dublinban bármikor eshet. És nem mindig igaz a mondás, miszerint "ha nem tetszik az angol/ír időjárás, várj 5 percet!"

Ezzel zárom soraimat a bejegyzés erejéig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma