Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. október 22., csütörtök

Nagyon fontos, hasznos míting lesújtó következményei - avagy a LISTA

Azt hiszitek, nem tudok újat mondani, miiii? :-D
Pedig nagyon is.
Sokan mondják, hogy az élet a legizgibb forgatókönyv. Én azt mondanám, hogy izgi, izgi, de a multis élet a mocskos, hihetetlen, de igaz izgi - kategória.

Történt ugyanis azon a szikrázó napsütéses kedden (a reggel 8 órai kezdetű meeting napján), délután, hogy drágalátos kedvenc emberem a földön, a főnököm behivatott. Kedves volt, mézesmázos, amitől már hányok, mert tudom, hogy ez nem nekem szól, ő erre veri otthon, hogy még ezt is tudja. Jó kutya.
Szóval arról szólt ez a fontos beszélgetés, hogy elmondja a véleményét a munkámról.
Nagy büszkén bevallotta, hogy ő egy listát vezet rólam. Egy listát, amiről nem tudok. Alapvetően nem is érdekelne, ha ő nem annak szánja, hogy lejárasson. Csakhogy ugye ha valamit rosszul csinálunk és nem kapunk semmilyen visszajelzést, nem is tudunk változtatni a hibáinkon, és ez nem rólam szegénységi bizonyítvány, hanem róla. De ne felejtsük el, Liliputban vagyunk!
Két oszlopból áll a lista. A jó és a rossz oldalról. A jóban olyanokat sorolt fel, hogy kb jól fénymásoltam le valamit (magyarul szimbólikusan megemlített valamit, mert ő olyan rendes), a rossz oldal meg zsúfolásig tele volt!
Ami vicc az egészben az, hogy olyan dolgokat sorolt fel, amik nem is igazak. Csupa olyan hiba, amit nem én csináltam, vagy éppenséggel ő. Ja és képes volt 3-szor felsorolni ugyanazt. Talán azt hitte, hogy nem veszem észre? És csattanóként megkaptam azt is, hogy az aznap reggeli összejövetelen untam az előadást!!!! Mindenki unta egyébként.. Sajnos nem álltam meg, és elárultam neki, hogy azért untam, mert UNALMAS VOLT!!!!
Az első percben kicsit elszégyelltem magam, hogy talán túlzásba vittem a lázadást, de aztán megnyugodtam, hogy "nem buktam le". Én 100 másik dolgot tudtam volna felsorolni, ami tényleg gáz, de ő fel sem hozta ezeket. Most komolyan ekkora pancser?
Hátradőltem, végighallgattam, kérdezte van-e kérdés vagy reakció... arra gondoltam, hogy azt kéne mondanom neki, hogy büdös a szája... de nem mondtam. Mosolyogtam és mondtam, hogy "no comment".
Nem részletezem tovább ezt a fantasztikus együttlétet, gondolhatjátok, hogy mi volt. Good news-bad news-good news (hogy feloldjon, majd beléd döfje a kést, aztán hozzádvágja, hogy amúgy bír téged, hogy ne bőgve rohanj ki az irodából. Kezdő manager trükk)

Most már mindenki számára nyilvánvalóvá vált, hogy állást keresek. Majd beszámolok az érdekességekről, ha lesz ;-)

Én továbbra is vallom, hogy ha nem érzed jól magad a munkahelyeden, akkor keress másikat, mert csak megrövidíted az életed, nekik meg úgyis mindegy. Lehet, hogy a sors egyszer összehoz egy olyan munkalehetőséget, amiről álmodni sem mertél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma