Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. május 12., szerda

Visszajelzés INBEV

Most először leírom a cég nevét. És vállalom a véleményem. Mert az összes f@szomat bekaphatják!
Nem kellek nekik.
Ezt úgy tudtam meg, hogy hétfő helyett ma kaptam meg a választ az ügynökségen keresztül.
Meg is indokolták, hogy mi az oka a fel nem vételemnek: (szó szerint idézem)

  • very high numerical scores
  • BSC driven; explained a lot why she wants to work in BSCs
  • no question / very little interest in ABI during the interview
 Tehát nem vagyok jó semmilyen pozícióra, mert túl jó lett a numerikus tesztem és érdeklődöm a multik iránt.
Az utolsó érvelést egyenesen felháborítónak tartom, mert ez annyira hazugság, hogy most azonnal odamennék és agyonverném az összeset, hogy ez le merik írni.
Normál esetben, ha mindenki őszinte lenne, kimondhatnám az interjún, hogy nem érdekel, hogy mit kell csinálni, a cég sem különösebben, csak fizessék, meg és kész. Miért kell eljátszani, hogy azért születtem, hogy az INBEVnél dolgozhassak????

Ezt az egyet hozták fel ellenem! Amikor 10-szeresen többet kérdeztem, mint amennyi őszintén érdekelt. Nade persze tudom én, hogy itt az van a háttérben hogy nincs is munka igazából. De akkor minek szervezik meg az AC-t? Ok, hogy legyen munkája a HR-nek. És ez mennyire etikus?
Az ügynökség azt is elárulta nekem, hogy mások fel nem vételének az indoklásában olyan is szerepelt, mint: nem elég a testbeszéde. Ezek okok? Nincs valami fogyasztóvédelmi hatóság az ilyen ügyekre? Normális, hogy ezek az indokok?

3 hónapja mást sem csinálok, csak seggeket nyalok egyfolytában, azért, hogy minimum annyira értékeljenek mint egy scanninges pozícióban dolgozó embert. És nem, kevés vagyok. Persze, nem szabad magamra venni. De akkor ezek szerint tényleg sehol nincs pozíció. Valahogy úgy érzem, hogy ezt csak itthon merik megcsinálni, külföldön nem.
Mondjatok akár 1 okot, hogy miért ne hívjam fel őket és küldjem előket a halál f@szára!

5 megjegyzés:

  1. Mi az az ABI? Es a BSC az Balanced Scorecard?

    VálaszTörlés
  2. Apja fasza az Inbevnek!!!!!!! GRRRRR!!!!!

    VálaszTörlés
  3. A kérdés jogos.
    Az Inbev nemrég egyesült az Annhauser Busch-sal, így jön ki a rövidítés.
    BSC = Business Service Centre = SSC

    VálaszTörlés
  4. engem felvettek secc-pecc, és jó itt dolgozni...
    bocs, h élek

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma