Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. május 23., vasárnap

Szabi

Na, most megyek szabira.
Furcsán hangzik? Lehetséges. De ha jobban belegondolsz, nulla fizuért minden másnap interjúzok, ami persze nem csak azt az egy órát jelenti. Előtte felkészülni, lelkileg ott lenni, aztán izgulni hetekig.. utána felfogni, hogy már nem is hívnak.
Ez történt az Exxonnál, ahol a csúnya lányok interjúztattak. Biztosítottak afelől, hogy még azon a héten hívnak.. nem történt meg. Én viszont kétszer is telefonáltam (már csak azért is, hogy érezzék az elszántságomat, ami már egy beteges perverziója a multiknak. Ezt komolyan elvárják!) E-mailt is írtam. Mivel az interjún konkrétan egy szakmai kérdés hangzott el, arra is jól válaszoltam. Akkor meg milyen indokkal utasítanak el? Azért mert lány vagyok és riválisnak tekintenek?
Leszarom, most már leírom a hülye multik neveit, pereljenek, ha akarnak!
Persze a szépsrácos multi (AVIS) sem jelentkezik. Tök normális pozícióra jelentkeztem és még csak egy elutasító e-mail sem jött.
BP: "Köszi a jelentkezésed, megfeleltél, majd keresünk." 2 hét múlva: "Sajnálattal közöljük, hogy nem feleltél meg." Közben se interjú, se semmi... Ez vicc?

Úgyhogy nem akarok izgulni, nem akarom megalázni magam, nem akarok semmit. Hülye Kárpát medence. Itt nagyon sok a paraszt. Csak azért visszaélni egy pozícióval, mert megteheti? Ez milyen már?

Levonom a tanulságot. Az állam pénzén tanultam, és ki is viszem innen külföldre. Ez van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma