Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. május 7., péntek

AC - ebédszünet

Eljött az ebédszünet. Kimentem a mosdóba. Ezúttal már az összes lány összegyűlt, és beszélgettünk. Nem csak mi voltunk ott, hanem egy megfigyelő csaj is. Ezt a csacsogós lány is látta. Ennek ellenére lekezelően beszélt az egész AC-ről, a feladatokról, a többi jelöltről, nagyon ciki volt szegény. És persze kijött a megfigyelő csaj is és ránk is szólt, hogy biztosan itt akarunk-e gyűlni. Hú de égő volt! Csacsogóst szerintem nemhogy nem veszik fel, de fel is négyelik!
Az ebédszünet után interjúk következtek. Minden jelölt két megfigyelővel interjúzott. Nekem egyenesen megmondták, hogy elejétől a végéig vezető voltam - azt nem említették, hogy ez most jó-e vagy sem, én már bármit el tudok képzelni - és a tesztem is jól sikerült, csak az az egy nem tetszik nekik, hogy évente váltok munkahelyet. Úgyhogy kezdhettem is magyarázkodni. Hogy az első munkahelyem nem pénzügy volt, onnan azért váltottam, mert egyébként úgy éreztem, hogy fölöslegesen végeztem el a főiskolát. A másodiknál meg beütött a válság, a harmadik meg nem igazította a fizumat a pozíciómhoz. Végülis lenyelték.

De amint felvesznek, megígérem, hogy összesen 2 munkahely fog szerepelni az önéletrajzomban és többet nem kell magyarázkodnom. NYILVÁN nem mondhatom el, hogy gyűlöltem maunikát aki totál féltékeny volt rám, mert ő úgy nézett ki mint egy átlagos ovis kisfiú, és azt sem mondhatom el, hogy később a következő helyemen új főnök jött, aki a munkamániájával mindenkit kikergetett a világból, és azt meg főleg nem, hogy fogatlan mikink az oroszlánnal próbált közös hibrideket nemzeni és valamilyen furcsa oknál fogva belekeveredtem az ügybe.. ki hinné el ezek után, hogy tényleg szeretnék még az életben dolgozni?

Az interjú után 2 munkanapon belül reagálnak. Tehát hétfőn legkésőbb visszaszólnak. Szurkoljon mindenki!

Pár érdekesség.
Az egyik megfigyelő - egy HR-es nagyon szép lány - megsúgta, hogy sokan nem tudták megcsinálni a numerikus tesztet és hogy én milyen jól megcsináltam.
Az egyik jelölt abból a multiból szökött át interjúzni, ahol a 3. körben engem elutasítottak, mondván, hogy IT-st keresnek.
Volt egy számviteli teszt is, de arra nem fektetnek nagy hangsúlyt, mert a hozzáállást jobban díjazzák, mint a megtanulható tudást.
A csacsogós lány elmesélte mindenki előtt, hogy ő már nagyon sok AC-n járt. Ezzel dicsekedni szeretett volna, de szerintem ezzel csak lejáratja magát, mert ugye sehova nem vették fel..
Én végig hagytam, hogy érvényesüljön és ritkán szólaltam meg, de jó időben és okosakat.

Szóval ez az én történetem! Már várom a hétfőt! Ugye milyen lelkes vagyok? :-D

6 megjegyzés:

  1. Nem lehetne visszatenni az előző dizájnt?... :( az sokkal kellemesebb volt. Olyan megnyugtató. A mai világban ez fontos :)

    Ez a multi be fog jönni, remélem, jól is érzed majd magad!

    VálaszTörlés
  2. Az előzőt pontosan nem tudom már visszahzoni, de hasonlót talán.
    (Jutalmazom a megjegyzést írókat)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos bizonyos betű és háttérszíneket nem tudok megváltoztatni.. főleg emiatt cseréltem le a dizájnt. Ha meg akarjátok nézni a szavazatok számát és a hátralévő időt, akkor jelöljétek ki a szöveget.

    Egyébként a színek tetszettek, vagy az elrendezés?

    VálaszTörlés
  4. A színek tetszettek nagyon, de az elrendezés is jó. Na tök örülök, hogy visszatetted :) és a fenti kép is olyan szép! :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, a kép a sablonhoz jár. Még nem fedeztem fel, hogy alakíthatom magam. De a betűszínek néhol nem passzolnak szerintem. Dehát az olvasók öröme az első ;-P

    VálaszTörlés
  6. Nade azért úgy egyben mégis kellemesebb ez a zöld izé, mint az az előző semleges. Tisztára olyan volt, mint egy Diageo iroda. :)

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma