Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. május 10., hétfő

Másik interjú - Ön nő? Akkor biztosan szülni fog!

Ma voltam a könyvelőcég második körös interjúján. A megközelíthetetlen, feketén dolgoztató helyen.
Ma már hárman fogadtak. Két nő és egy pasi. Természetesen nagyon magas termet. Ő az egyetlen pasi a cégnél és ő a főnök. Mindegy. Végighaladtunk az önéletrajzomon, és feltette a nagy kérdést:
"Kérdezhetek indiszkrétet?" Én meg mondtam, persze. "Mik a tervei 5 év múlva?" Namármost az indiszkrét és az 5 éves tervezés együtt pontosan azt jelenti, hogy mikor akarok gyereket. Próbáltam tenni a hülyét, elmondtam a szakmai fejlődéshez való ragaszkodásomat. Nem fogjátok elhinni, de ő még tovább próbálkozott (két másik nő jelenlétében és az első körön végig gyereksírást hallottam a cégnél), "szeretne családot, gyereket?" Mondtam, hogy a karrier az első - persze, mégis mit mondhatnék erre. És a pasi válasza: "Mert nem főállású anyát keresünk, hanem alkalmazottat!"
Wazzzzeeee! Kihez kell fordulni ilyenkor? Hogyan bizonyítsam be, hogy valóban elhangzott a beszélgetés?
Éreztem, hogy nem ez lesz a kedvenc helyem, úgyhogy két választásom volt.
1.) Visszakérdezek én is egy indiszkrétet: "Maga az egyetlen pasi a cégnél, vagy van női vezető is?"
2.) Hátradőlök és jólérzem magam.
A második variációt választottam. Elmeséltem, hogy mekkora fejlődést szeretnék a karrieremben, és mikor nézett tovább bután, hogy folytassam, elmosolyodtam - persze anyáztam magamban - és közöltem, hogy némi súlyfeleslegtől is megszabadulnék ez alatt az idő alatt. Szerintetek értette, hogy elküldtem melegebb éghajlatra?
Szóval csajok, ez a helyzet. Nincs karrier, mert két évre kivonulsz a cégtől. Bezzeg a pasik tiszteletre méltóak.. főleg, ha 2 év táppénzre mennek... Elnézést a pasiktól, de szerintem nagyon nincs ez jól, hogy az ítélkezők elfelejtik, hogy őket is megszülte valaki.
Számomra abszolute elfogadhatatlan az ilyen szintű diszkrimináció. És ha jobban belegondol a munkáltató, így tudná csak igazán rabszolgaláncra verni a munkavállalót, hiszen senki másnak nem kellene már gyerekkel. Éppen ezért sokat gürizne a munkahelyén, hogy megfeleljen az elvárásoknak.
Basszus! Miért nem volt nálam egy diktafon? Úgy belebeszéltettem volna a pasit!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma