Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. június 3., csütörtök

Dublini reggel

Korán kelt a nap, és ha ez nem lett volna elég, az ablakmosó fiúk segítettek a korán kelésben. Itt ugyanis (ahol a tesómék laknak) kívülről lemossák a környéki házak ablakát. Gondolom benne van a bérleti díjban.
Kicsit körbeszaglásztam, hol is vagyok jelenleg és ehhez képest merre van a központ. Felvettem egy vastag harisnyát, pulcsi kabát- mégiscsak Írországban vagyunk - és kimentem az utcára. 40 fok. Gratulálok. Onnantól kezdve arról szólt a délutánom, hogy kézben cipeltem a 6 kg ruhát, amit a "hideg" miatt kaptam magamra.

A tesómmal találkoztunk a "tű"-nél. - Itt említem meg, hogy minden nagyobb városnak van egy fallikus szimbóluma. Itt a "tű" (The Spire) az. Nagyon magas, 121,2 méter, jobbra láttok két képet róla. Az egyik a magasságát, a másik a vastagságát hivatott érzékeltetni. (itt olvashattok részletesebben róla: http://en.wikipedia.org/wiki/Spire_of_Dublin)

Bevásároltunk estére kaját, vettünk nekem egy lapos talpú cipőt, ami már nem fért a táskámba otthon, és megvettem az ír SIM kártyámat! Ezzel fogok további ír állásokra pályázni. 10 EUR volt, nem kért pin kódot, tök egyszerű. Az irónia kedvéért természetesen Vodafone-s. :-)

Egyébként még mindig nem írtak a leendő munkáltatóim. Úgyhogy emiatt nem is tudom, mikor menjek haza. A jegyek meg egyre drágábbak lesznek. Lehet, hogy holnap megsürgetem őket, vagy talán hétfőn.

Múú, hiányoztok!

2 megjegyzés:

  1. Te is nekünk! Légy boldog odakint! Főleg hogy ott 40 fok van, itt meg szakad az eső, és már a Duna is árad... Ja és egy kijelentés miatt megint a padlón a forint... egekben az EUR... nevetséges... Pusssz

    VálaszTörlés
  2. Hú, igen, olvastam a forint mélyrepüléséről! Most kellene a fizum, hogy törlesszem a diákhitelt!
    Ez is egy intő jel, hogy el kell hagyni a süllyedő hajót! A Duna árvize csak tetézi a helyzetet, gondolom a közlekedés is megbénult. Múúú, ha tehetném, mindannyiótokat kideportálnám ide!

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma