Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. június 9., szerda

Újabb állomás

Még egy kis lépés az elhelyezkedés rögös útján.
Jún 2-án kiutaztam Írországba, mert sürgősen kellett a munkaerő, és 99%-ban biztosra vettem, hogy akkor és ott aláírok és boldogan élek, amíg meg nem halok.
De természetesen nem így történt.
Akármennyire is igyekeztem a cég tudtára adni, hogy én ennyire lelkes vagyok, hogy még ki is megyek és telefonszámot is veszek, mégsem kaptam pozitív választ.
Utolsó nap hívtak, még a 4 napos szünetük előtt, hogy sajnos jún 25-éig nem tudnak válaszolni nekem, mert egyéb, fontosabb dolguk van. Most "nincsenek abban a pozícióban". Nagyon remélem, hogy az íreknél nem ez az elutasító procedúra, mert akkor már tényleg nem fogom tudni, hogy mit csináljak.
Úgyhogy amint megtudtam az infót, vettem egy repjegyet haza 293 HUF/EUR árfolyamon!!!! Pont aznap nyögték be az építő információt országunkról a világnak. Amikor kimentem még 278 volt, és az is sok!

Dávidot megleptem, nem szóltam neki, csak amikor már itthon voltam. Azért annak is megvan az előnye, ha itthon vagyok. :-D Úgyhogy most minden szép és jó - kapcsolat téren. Munka téren meg meg jún 25-éig ínhüvelygyulladást kapok a "cross fingers"-től.

Amíg kinn voltam Dublinban, nem vesztegettem az időmet, regisztráltam pár hasznos állásközvetíő oldalon, bár persze ezt itthon is megtehettem volna. Mindenesetre ezt is kipipáltam. Azóta két cég keresett meg, de az első kört még nem számolom.

Úgyhogy most nem tudom, örüljek-e vagy sem. És ha jobban belegondolok, mondhattak volna egyből nemet is ahelyett, hogy váratnak. Szóval ebben az egyben bízom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma