Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. június 30., szerda

APEH folyt

Adtam egy harmadik esélyt (Ja, persze közben beteg vagyok, begyulladt a torkom, tök fáradt voltam de már a hecc kedvéért is végig akartam csinálni). Elmentem a Hamzsabégi úti APEH-ba. Ahova már 5 éve járok. Úgyis a közelben voltam. Mit nekem 40 fokos meleg 4 óra alvás után. Az APEH mindenek felett! És mi történhet még, amire nem számítottam? Elköltöztek! Egy rohadt cetlit nem hagytak, hogy mégis hol keressem őket. Telefonon megkérdeztem volna, hogy ha már ott toporgok, merre toporogjak tovább, de hát ahhoz meg ki kellett volna töltenem a K124395ö46 nyomtatványt. Csak én érzem, hogy a kígyó a farkába harap?

Hányszor eszembe jut, amit a főiskolán tanítottak az ideális adórendszerről:
Egyszerű
Könnyen átlátható
Költséghatékony
Ügyfélbarát

Muhahaha! Mondjak egy viccet? Magyarországon minden hivatalban simán megy az ügyintézés! Vajon ők találták ki a "bonyolítjuk" szót az ügyintézésre? Tudd meg most! :-D


(A "tudd meg most" a TV-ben szokott elhangozni, ez a reklám arra buzdít, hogy jó drága SMS-ért cserébe megtudhatod, hogy meleg vagy-e, vagy hogy hűséges-e a párod. Tiszta haszon. Annyira szar, hogy már jó :-) )




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma