Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. június 4., péntek

Dublin, második nap

Itt sokkal rövidebbek az éjszakák, mint otthon. Akármilyen korán kelek, mindig világos van. Tegnap is éjfél körül ment le a nap. Nekem ez nagyon tetszik! Itt is lehet szentivánéjezni. :-)
Ma is látszik a kék ég, jó idő lesz. Otthon mostanában sok az eső, és hideg is van, még egy ok arra, hogy maradjak. Utánajártam, ma 5:01-kor kelt a nap (ez otthoni idő szerint 6:01) és 21:46-kor nyugszik (otthoni idő: 22:46), de ez csak a horizont alá nyugvást jelenti, akkor még világos van. És még rövidülnek az éjszakák! Báránybőr! Akarom mondani, juhhéj! :-D

A tegnapi SIM kártya váráslás örömét megosztottam ma a Dublini várományos munkahelyem HR-esével is. Állítólag kicsit link, úgyhogy már a tárgyban megemlítettem a telefonszámomat. Most így utólag elnézve, elég szép számot kaptam. 987676 a vége. Van benne megjegyezhető logika. :-)
Mellékesen megkérdeztem tőle a levélben, hogy nem tud-e esetleg valamit a jelentkezésemmel kapcsolatban. Úgyhogy részemről letudva a kérdezősködés. Nem annyira szeretem erőltetni a munkahelyeknél az eredményt, mert attól félek, hogy erőszakosnak gondolnak, és nem szeretném, ha emiatt buknék el. De most már vártam eleget és kedves is voltam és volt ürügyem is!

Arra gondoltam, hogy veszek nemzetközi lottót. Fogalmam sincs mennyibe kerül, de mennyit fizetnének már a kettesért! Tiszta haszon! :-DDD

Tegnap este is nehezen aludtam el egyedül. Még mindig hiányzik az oldalbordám. De helyette ott figyel az ágyamban Mr. E-coli, akinek csatolom is a képét. Tőle kaptam.

4 megjegyzés:

  1. Basszus irigyellek az e-coli miatt, rákerestem a neten és a herpesz meg a lábgomba, meg az Epstein-Barr is annyira édes!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Hehe, igen, sokkal hasznosabb plüss, mint egy maci :-)
    Van még otthon Helikobakter, Szalmonella, Bakteriofág, meg Penicilin. :-)

    VálaszTörlés
  3. Hol, boltban lehet ezeket nálunk venni????

    VálaszTörlés
  4. e-bayről lehet rendelni őket. Itthon is van, csak sokkal drágább. Meg szerintem nincs is boltban, csak interneten.

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma