Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. június 5., szombat

Colette

Tegnap hazautazott a tesóm, utána találkoztam Colettel. Kicsit nehezen hoztuk össze, mert egy viszonylag zsúfolt, nagy téren beszéltük meg a találkozót, és csak egy telefonbeszélgetés után találtuk meg egymást. Persze addigra elfogyott a frissen vásárolt SIM kártyámról a pénz, és akkor még nem tudtam hogy kell feltölteni. Úgyhogy maradt a jól bevált "magyarországi számról hívom" módszer. Már vártam a találkozót, és jól is sült el. Colette mindig is barátságos volt. Elmentünk abba a tapas bárba, ahova anno a csapattal mentünk (és ahol maunika szétflörtölte magát a befolyásos vezetőkkel nem is tudom micélból, mert azóta sem lett belőle senki). Kicsit hangos volt a hely, ezért nem is értettem minden szavát, de a lényeg, hogy nagyon sok féle dologról beszélgettünk. Többek között arról, hogy miért maradt ki 4 hónapig tavaly. Terhes volt, de aztán elment a gyereke. Nem tudom, amúgy hány éves Colette, de biztos nehéz lehet neki. Mondta, hogy most akarta igazán a gyereket és nagyon szomorú volt, hogy végülis nem lett.. De tovább próbálkozik. Lelkes volt. Többen is ismerjük a mindig szomorú-boldog Shrek cica szemeit. Meg persze az ápolt körmeit. :-) Szóval sajnáltam kicsit, de szerencsére őt sem abból a fából faragták, hogy elhagyja magát.

Mesélt Davina Smith-ről (az akkori munkahelyemen volt kolléga csaj, kicsit buzgómócsing volt, de ártalmatlan). Na, ő kilépett a cégből és megalapította Londonban a "nutrition"-nal foglalkozó vállalkozását. Egyszercsak jött az isteni szikra és megvalósította. Állítólag nagyon boldog.

Egyébként többetekre is emlékszik. DTK-t és ÉFK-t örömmel idézte fel, nem beszélve Gyuláról, az örök kedvencről. Orsira is emlékszik. Szóval volt közös témánk. Örült annak, hogy tudtam mondani rólatok pár infót.
És hát szóba került maunika is. De ezt nem is merem közzé tenni. A lényeg, hogy velem van :-)

Ő fizette a vacsit, én meg meghívtam egy guinnessre egy közeli bárban. Végülis tök sok időt töltöttünk együtt, kb 4 órát. És öleléssel zárult a találkozó. Meg csupa jó szóval. Úgyhogy nagyon nem bántam meg, hogy megkerestem őt és találkoztunk. Szerintem jó az, ha a kollegák között akadnak barátok is. Ő nekem inkábbb egy tiszteletre méltó idősebb ember, de kétségtelenül élvezem a társaságát. Megaztán, aki ismeri, tudja milyen szépen beszél angolul. Már hallgatni is érdemes! :-)

Slontcha! (írül: egészségedre!) Ha kinagyítjátok a képet, akkor a dér a pohár oldalán lóhere alakú :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma