Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. május 7., péntek

AC - szünet után

Eljött a szünet. Kimentem a mosdóba, jött utánam Éva is, és mondta, hogy szerintem engem tuti felvesznek ide, mert milyen proaktív vagyok. Ari volt, mondtam neki, hogy ő is mondjon valamit, és tutter ő is befutó lesz. Szimpi volt, ezért is segítettem neki.

A szünet után írtunk egy numerikus tesztet. 30 kérdés - 30 perc. Srácok, a legnehezebb kérdés ez volt: 2x-4=6, mennyi az x. Csupa ilyen kérdés. x 30%-ának at 50%-a mennyi. Melyik több mint 1/3 - 5/8, 5/11, 4/6. Vicces volt! Befejeztem, összesen egy kérdést nem tudtam, az kombinatorika volt. Attól lebénulok.
Numerikus teszt után jött a várva várt csapatmunka. Angolul továbbra is.

2 csapat - 2 asztalon várt minket a feladat. Körülöttünk megfigyelők. Építsünk épületet, ami teljesíti a következő feltételeket: Stabil, 1 m magas, olcsó és elbír egy teniszlabdát. Árlista mellékelve, kaptunk játékpénzeket, az alapanyagokat be lehet szerezni egy 3. asztalról. De még mielőtt nekikezdünk, osszuk ki, ki, milyen címkét vállal magára. Beszerző, pénzügyes, építés és vezető. A többiek megkukultak, én meg feltettem a kérdést. Ki, melyiket szeretné (gondolván itt arra, hogy ha lecsapok egy pozícióra, az ciki). A csacsogóssal kerültem egy csapatba, és ő szemrebbenés nélkül a vezető státuszt választotta, és az építkezés során csak akadályozta a munkánkat. Végül kiadtam neki a feladatot, hogy ragasszon annyi hengert, amennyit csak tud - ugyanis papír, és ragasztó állt rendelkezésünkre, és egy másik jelölttel közösen kitaláltuk, hogy ez a megoldás. Megszületett az építmény és értékelni kellett.
Először a másik csapat. Csúnya, de stabil valamit építettek, ami kiállta a próbát, de nem érte el az 1m-t. Itt fontos megemlítenem, hogy a cég egyik alapjelszava az, hogy a "jó sosem elég jó". Így érteni fogjátok, miért volt gáz, amikor a másik csapatban meg voltak elégedve a 90%-os eredménnyel. Többször is visszakérdeztek a megfigyelők, hogy tutter ez az álláspontjuk... minusz további 4 fő vetélytárs :-D

A mi épületünket én prezentáltam, és kiemeltem a csapatmunka fontosságát és hogy jól látszik az előre megtervezett struktúra. Mellesleg nagyon olcsón kihoztuk. A csacsogós következett. Kérdezték, ő mit csinált. Azt mondta, vezette a projektet. Kérdezték, hogy vezette. Mondta, hogy úgy, hogy hagyta, hogy mi csináljuk, ÁÁÁÁÁ ezt az arconköpést!
Ezek után még azt is megengedte magának, hogy megjegyezze, szerinte a másik csapat épülete kifejezetten csúnya. Na, ekkor már az én pofámról is lesült a bőr. Megkérdezték tőlem, hogy szerintem ki vezette a csapatot. Mondtam, udvariasságból, hogy természetesen a csacsogós lány. Mondták, hogy ha más embert kell megneveznem, kire szavaznék. Mondtam egy nevet. Erre a többiek is ugyanezt a nevet mondták - holott nem ő vezette, de magamra nem mertem szavazni - az illető meg engem nevezett meg. :-) Ezzel egyetértettek a megfigyelők. (meg persze én is)

2 megjegyzés:

  1. Miért nem magadat mondtad, ha szerinted te vezetted? Szerintem nem ciki bevallani :-)

    VálaszTörlés
  2. Mert a 3 hónapos munkanélküliség nem csak fogyaszt, hanem óvatossá is tesz! Inkább voltam szerény, és kerültem Miss Csacsával a konfliktust, mint hogy napképűnek tűnjek. Szerintem a kisebbik rosszat választottam.. vagy nem?

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma