Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. február 5., péntek

Interjúk

Régebben azon gondolkodtam, milyen saját vállalkozást nyissak. Többek között eszembe jutott az állásközvetítő iroda is. A mostani helyzetből adódóan alkalmam nyílt pár irodával kapcsolatba lépnem.
Gyerekek, ezek ezrével lepték el az országot! Lépten-nyomon állásközvetítőkbe ütközöm, már egy normális nevet nem lehetne kitalálni, annyian vannak! Emlékeztek, amikor annyi utazási iroda volt és sorra csődbe mentek? Szerintem ez vár ezekre a cégekre is. Ma is hívott egy, a neve megjegyezhetetlen és kimondhatatlan volt. És olyanok is keresnek, akikhez nem jelentkeztem. Tuti van valahol egy közös nagy lista és mindenki abból szemezget! Mint a biztosítótársaságok! És a poén az egészben az lesz, hogy már rég elhelyezkedtem és akkor is hivogatni fognak.
Mondjuk a két héttel ezelőtti hívást is ennek köszönhetem. Pont amikor megtudtam, hogy felmondtak nekem, abban a percben már kaptam is a hívást, hogy keresek-e munkát. Említették, hogy az önéletrajzomat kb 3 hónappal azelőtt adtam le egy állásbörzén. ÉS MOST KERESTEK MEG! Szerencséjük volt, de ez nem hiszem hogy általánosan beváló módszer lenne.

Ja és a kedvencem.. a különféle szivatós módszerek, pl pszichológiai tesztek. Nemrég olyanba botlottam, ami kommentálta is a teljesítményemet, mint anno a leggyengébb láncszemben. Pl: " az átlag nálad sokkal jobban teljesített" és ehhez hasonlók. Már vártam a végén a "VISZLÁT!!"-ot :-)

Maga a feladat csak annyi volt, hogy a laptopon, kattintgassak egy excelben bizonyos meghatározott cellákra, amilyen gyorsan csak tudok. Namost, aznap a -5 fokból felolvadni már csak otthon sikerült, a helyszínen botox hatást mutatott minden testrészem, másrészt egy új, ismeretlen egérrel gyorsan eltalálni valamit, az ..hát hogy is mondjam.. elég nagy szívás. És mindebből gondolom megállapítják, hogy igazából bérgyilkos vagyok. Persze, megértem, hogy rossz a helyzete a magyarországi pszichológusoknak.. de szerintem pont ez a terület az, ami totálisan tudománytalan. Pazarlás volt emiatt elvégezni az egyetemet.

4 megjegyzés:

  1. Szívás eltalálni mezőket ismeretlen egérrel... De ezzel felmérhetik az egerekhez való alkalmazkodási képességed! Nagyon jó módszer :-)

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy evvel az egérrel kellene együtt dolgozni, és ha nem voltatok szimpik egymásnak... akkor nem te vagy az emberük :D
    Örülj neki, mert lehet, hogy már benyalta magát a line managementnél :D :D

    VálaszTörlés
  3. Ááá ez még csak a fejvadász volt. Nem érdeke benyalni a line managementnek :-)

    VálaszTörlés
  4. Tudod állatokkal (mármint nem két lábom járó, magukat embernek mondokkal) könnyű dlgozni, csak tudni kell mire hogy fog reagálni, az egér ráadásul még csöndes is :-)

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma