Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2011. december 9., péntek

Cipő 2.

előző bejegyzés folytatása:


E: te ebay én amazon. isten áldja mindkét fórumot
D: megtaláltaaaaam 
E: na muti, Ornella
E: nézd meg ezt a szőrmedvényt
http://www.amazon.co.uk/Womens-Black-Buckle-Strap-Boots/dp/B004K2FOBY/ref=sr_1_497?s=shoes&ie=UTF8&qid=1296600226&sr=1-497
hát nem édes?
D: ez ronda. sztem ez má drogozás
E:jaj, de milyen jó, esik az eső? Kit érdekel, ott vannak a cipők!
D: wazze leállni
E: Kirúgtak, kit érdekel? Ott vannak a cipők
D: elvonóra
E: éhes vagy, de nincs pénzed, mert elköltötted cipőre?
D: kell a munka, hogy legyen péz rájuk
E: ott vannak a CIPŐK. CIPŐŐŐŐ! cipő cipő cipő cipő?
cipő?
cipő!
CIPPPŐŐŐŐŐ!!!!
annyit mondogatom, hogy már nem tudom mit jelent
upsz
hiányom van
valami hiányzik az életemből
áh, megvan
CIPŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐő
D: cipő?
E: egyre gondoltunk
D:jah
E: lájk
D: először volt egy hülye gondolatom, hogy én..de aztán biztos lettem, hogy nem
E: jajbocsi. ne hari, de most a cipők egyre több helyet elfoglalnak az agyamban… egy idő után nem megyek ki pisilni…mert elfelejtem. És az inger a cipőkhöz vezet majd, és cipőt eszem reggelire, meg francia hagymalevest friss cipőben
D: :-)
E: najó leállok
D: e – dili
E: csak az a baj, hogy a cipőt nem tudom összekombinálni a múval… most mi lesz?
D: muci. Halló, és áprilisban még ott leszel?
E: muci? héé
D: mihé?
E: hát, ha a pasim nem szólít haza, akkor igen. hát ki a muci? én? cipőcipőcipőőőő
E:cipő cipő cipő
E: cipő
m
a
g
a
s
s
a
r
k
ú
C
I
P
Ő
D: na szal a cipők mellett egy kis április 7-10?
E:
D: 110€ kezeléssel
E: akkor vajon le lesznek árazva? és szandálban lehet lenni?
D:a cipők?
E: igen
D: vagy a jegy?
E: ja bocs
D: beszarok
E: cipők
D:hol ittt vagy ott ?
E: nemnem, én cipőországban vagyok
E:én vagyok hamucipő
D: lehet igy veled beszélni
E: tudod mi vagy te?
D: mi?
E: egy simulékony, vékonytalpú, férfias prada cipő! Te, én teljesen együtt érzek Smeagollal
D: azt hittem én rohangászom az üvegcipővel
E: drágaszáág
D: baazzz! kis komolyságot me má csak 1-1 jegyek volnának
E: Te jössz vagy én? és milyen cipőt veszünk fel?
D: ez lett volna a kérdés
E: ja
E: akkor megyek én
D: mit szívtál, én is kérek
E: lábszagot… egy cipőből, drágám
E: boldog február másodikát kívánok neked
D: köszönöm, én meg boldog cipőt
E: nem tudom még, még nem is láttak. ez a cipő világnapja
E: na, fiam, mostantól a neved Dávid cipő
E: mú mi ez az új szó? dili” Ez után majd jön a móka és kacagás cipő?
E: Hihiicipői. Jaj, van egy sztorim gyorsan aztán mehetsz. Cipőkém. Szóval ma volt focimeccs és hát be akartam vágódni és bekiabáltam, de a goalkeeper helyett azt mondtam, hogy bookkeeper! Who is the bookkeeper! Hehehee. na ez volt benedek elek legújabb cipője
E: mú. akarom mondani
D: bolondcipő
E: cipő
D: dilicipő. kár hogy nem menti ez a fos új msn a beszélgetéseket
D: ezt jó lett volna megőrízni
E: szerezzél már cipős ikonokat"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma