Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2012. január 17., kedd

Pillangó, ki letépte bábját

Asszem átlendültem a bezártságon, a rövid nappalokon és a folyamatos túlórákon.
Egyáltalán nem terhel le, nem érdekel, sőt! Aktívabb vagyok mint előtte bármikor. Ezt leginkább a lapos hasam szemlélteti (minden reggel ez az első mozdulatom. Vajon kiemelkedik-e a két csípőcsontom).

Elég erős a kontraszt az előző hangulatomhoz képest. Napok óta folyamatosan kattog bennem valami. Kitörnék a homályból, úsznék a fényben, csinálnék valami végtelenül magától értetődő, egyszerű, de elfeledett dolgot. Tele vagyok energiával, keresem az emberek társaságát. Ezekkel a gondolatokkal telik a nap, és egyáltalán nem vagyok fáradt.
Ma este megleptem magam egy csokor virággal. Itt virít az asztalomon.

Elhatározásra jutottam. Nem akarok helyhez kötötten dolgozni. Mindig felnéztem azokra, akik képesek voltak karriert váltani. Bátor lépés. Egy második esély az életben.
Szóva egyszercsak beugrott hosszas fontolgatás és meghányvetés után úgy döntöttem, varrónő leszek. Persze csak is dizájner szinten. És ha már ki merem adni a kezemből a műveket, megpróbálom értékesíteni őket. De csakis minőségi cuccot vagyok hajlandó árulni, úgyhogy ne siettesetek :-)

Amint kiderül hogy van-e egyáltalán tehetségem, továbblépek.

Ez a hirtelenjött energiabomba eredménye. Hallgassatok ti is Madonnát a kocsiban!

3 megjegyzés:

  1. Remélem hamarosan itt látunk viszont!
    http://www.trendguide.hu/?kult/639-top-10-fiatal-divattervezo-

    VálaszTörlés
  2. Hihi köszi! Pont ma láttam egy varrótanfolyamot. talán a jövő héten becsatlakozom hozzájuk.

    VálaszTörlés
  3. akkor hajrá!
    nekem ő a kedvencem:

    http://magyar.mashkulture.net/2006/09/20/nanushka-interju-sandor-szandraval/

    de a youtube-on is találsz vele pár interjút.

    csak elkezdeni nehéz, a többi már magától megy :)

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma