Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2012. október 17., szerda

Reggeli hajsza


Én még ilyet nem éltem. Korán ébredés, későn kelés, fogmosás közben fésülködés, sietve elindulás, szakadó esőben, sötétben vezetés, néhol aquaplanning egy nem a töréstesztjéről híres kisautóval. Az ítéletidő nem hagyott más választást, minden cuccomat begyömöszöltem az egyetlen esőálló táskámba, ami természetesen 2 táskányi volt, így az állomáson esélyem nem volt megtalálni a vonatjegyet (ott lapult ahol először kerestem..). Hallottam ahogy a vonatom beér az állomásra. Tudtam, hogy a következő csak fél óra múlva jön, csak egy választásom maradt. Pánikszerűen fordultam a vasúttársaság emberéhez, engedjen be. Azért a biztonság kedvéért rákérdezett, hogy amúgy van-e jegyem. Mutattam a táskám, hogy benne van valahol, bólintott, majd kinyitotta a kaput. Hálás sikollyal indultam teljes iramban a vonat felé, elértem. Onnan írok most is. A parkolási díjat ezután fizetem - telefonnal. Ma, a szakadó eső és a rövid nappalok ellenére azt mondom, Írország élhető ország.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma