Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2013. október 9., szerda

India

Hellobello mindenkinek.
Júliusban elérkezett az utolsó napom a cégnél. Jó volt 3 hónappal  a szerződés lejárta előtt felmondani, így mindenki úgy kezelt mintha különleges élőhalott lennék. Sokan el is jöttek a búcsúbulimra, én 1-ig maradtam, de páran - többek között a főnököm - reggel 6-ig ropta. Szeretetben váltam el a cégtől, ennél ideálisabb búcsú nem történhetett volna.
Két hónapot otthon töltöttem Budapesten, ehhez minden cuccomat haza kellett szállíttatnom. Az ír cégek drágák, a magyarok pedig hírből nem ismerik az ügyfélközpontúságot. Az egyik akihez minden keresés vezet, na ők nagyon drágák, és mikor rákérdezek hogy nem lehetne esetleg mondjuk haramadáron, annyiért mint a többi magyar, akkor flegmán csak annyit mond hogy őt nem érdekli ki mennyit kér a szolgáltatásért... hát, nem is kapott semmit.
Ezzel ellentétben kedves István a jóóónagymagyar, igen. Végülis egyben hazaszállította a cuccaimat, de amit ezért el kellett szenvednem, az nem volt semmi. Két órán keresztül vendégnek érezte magát. Én, naiv, megkínáltam teával és ő el is terült a széken és életem leglassabb teaivását produkálta. A cica udvariasan köszöntötte, majd fél óra múlva rámnézett, nyávogott egy ingerültet, én a szememmel üzentem, hogy "jójó, tudom, de most mit csináljak", majd tüntetőleg távozott... és ő tette jól. Nade a lényeg, hogy egyben megérkeztek a cuccaim. Időben, jó áron.
Két hónap otthon, és elhúztam Indiába. Most is onnan írok.

A folytatást a www.keletikenyelem.blog.hu-n olvashatjátok.

Pusz, és később folytatom, amint munkához látok Európában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma