Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2011. május 23., hétfő

Ajjaj

Nem tulajdonítottam túl nagy jelentőséget a péntek 13-nak, de ekkor elkezdődött bennem valami.
Eleinte kimerültségre gyanakodtam, megfázás, hétvégén kiheverem, annyi baj legyen.
De egyre rosszabb lett. Meg akartam úszni az 50 EUR-t orvost, a macerát.
Sosem fogom megérteni, hogy várhatják el egy betegtől, hogy elmenjen orvoshoz.. de most komolyan. Nem kapsz levegőt, fáj a fejed, lázas vagy, az ágyból a WC-ig kimenni komoly lelki megpróbáltatást jelent, erre menj el a rendelőbe, várj egy órát, majd rádnéz az orvos, feldob egy érmét, hogy ez vírus vagy baktérium, és ha a második felír egy erős, széles spektrumu penicilin alapú antibiotikumot, ha az első - mehetek isten hírével, és nyugodjak békében. Mindez 50 azaz ÖTVEN EUR-t jelent. Dublinban 60... mekkora szerencse, hogy itt lehetek beteg, vidéken!

Gyanútlanul bevettem a 7 napos kúrából az első napi adagot. Pár óra múlva a WC-t ölelve, öklendezve sírtam Dávidnak, hogy asszem nem jó a gyógyszer, nézze már meg a mellékhatásait, vajon benne van-e a hányinger.
Hogy hitelesen produkáljam a mellékhatásokat, célszerű biztonságos helytre rejteni a betegtájékoztatót, nehogy lessek... Hű smasszerem és élettársam előhúzta az atombiztos rejtekhelyről a cetlit és elkezdte olvasni. Hallottam egy kis kuncogás félét - közben görcsösen ölelem a WC-t - kérdezem mi van.. semmi válasz, hangos, visszafojtani nem tudó, gurgulázó kacaj. Na, mondd már, mi van.
Nem bírta ki, felolvasta.
Csak egy pár mellékhatás:
-veseösszeomlás
-májösszeomlás
-Hepatitis B
-a fogak és a nyelv elszineződése
-szerintem a hányingert nem is említették, mert az túl kommersz lenne
-hüvelyfertőzés
-anorexia
-depresszió
-ekcéma
-asztma
-hátfájás
-álmatlanság
-álmosság :-)
-hirtelen halál...

 Na ekkor hívtam fel sírva az orvos anyámat... de nincs mese, az antibiotikumot végig kell szedni. A jóhír az, hogy minden rossz baktérium elpatkol bennem - köztük a jók is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma