Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2011. május 28., szombat

utolsó két nap a kezelésből

Az utolsó két napról nem írtam.
Ennek főként az az oka, hogy kicsit később értem haza, mint azt terveztem. Egészen 9 órával később.
Nem akarok senkit megrémíteni, röviden, tömören, elütött egy autó, de csodával határos módon nem történt nagyobb bajom, pedig tök merőlegesen telibekapott a bal oldalamon.

Így az egy hetes betegszabimból csak két napra szabadultam vissza az emberek közé, a maradék 3 napot ismét otthon kellett töltenem, hogy hagyjam regenerálódni a szervezetemet. A kiálló csontjaim zúzódtak. Váll, csípő, könyök, boka.

Ami eltér az otthoni hozzáállástól az az, hogy a munkahelyemről 5en hívták azonnal a tesómat - egy kollega szólt be az irodába, ő látta a balesetet - mint azonnal értesítendő személyt, és a HR-es biztosította afelől, hogy a cég 100%-os bért fizet természetesen és akkor menjek csak be dolgozni, ha úgy érzem, hogy képes vagyok rá, ne siessem el, feküdjek otthon nyugodtan. Egyből mindenki reagált. Olyan hihetetlen szeretetet kaptam mindenkitől és biztonságot a cégtől, amire otthon nem számítottam volna.
Az egészségügytől továbbra is tartok, mivel 8 órába telt, amíg egyáltalán rám nézett egy orvos. Nagyon nagy mázli, hogy voltaképpp semmi bajom nem történt.
Amíg vártunk a kórházban, a tesómmal elkezdtünk viccelődni, hogy jelenti majd be a szülőknek, ha esetleg meghalnék időközben... "jó hír, eggyel kevesebb karácsonyi ajándékot kell venni" "és a szülinapi ajándék is kimarad"..


Épp az előző heti betegszabadságomat igazoló "TB" papíromat vittem magammal, amiben volt egy olyan rész is, hogy ki okozta a balesetet. Én meg nevettem, milyen baleset? Ez csak egy arcüreggyulladás! És tessék, most már tölthetem is ki a balesetes részt. Volt terhességi is, remélem azt nem kell kitöltenem :-)

Úgy érzem, most megengedhetek magamnak egy nyálas pillanatot és felhívni mindenki figyelmét arra, hogy nem csak akkor kell tisztelettel és szeretettel bánni a másikkal, ha vészhelyzet van, hanem egyébként is. Akit csak ezek az esetek "ráznak fel" aláírja hogy szükség van halál- és balesetekre.

Az én életfilozófiám a kényeztetés. Azaz inkább egy jó minőségű dolgot veszek, mint száz rosszabbat. Ha télen nyaralni akarok, nem halasztom a következő télre. Az étel legízletesebb részét teszem először magamévá. Együttérzek azokkal a cégekkel, akik imádnak ünnepelni (lsd Diageo).
És ami a mindennapi szürkeséget színbe borítja: a Zene. Hallgassátok! (És nézzétek Alekoszt! :-D)

http://www.youtube.com/watch?v=QkBUx6Zn6mo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma