Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2011. május 30., hétfő

Saláta fürdő

Ültettetek már növényt?
És amikor kitettétek a szabadba - mert eredetileg ott a helye - hova tettétek? Esőtől valamennyire védve? Én is..

Lássuk az "előtte" képet:




A fal mellett jó lesz. Szegény, zsenge kis salátáim, nem árt nekik egy kis eső, ha netán szitálna....
Elmentem zuhanyozni, közben kitört az évszázad vihara. Jégeső hangjára lettem figyelmes. Bő 5 perc alatt le is esett, hogy hoppáááá, a növények...De védett helyre tettem őket, olyan okos vagyok!
Ja, csak az eső már elállt, míg a kopogó hang tovább erősödött.

Hát nem pont a drága (ex, fűbeharapott, ibolyát alulról szagoló) salátáim alatt volt törött az eresz?

Íme, az "utána" kép -  nem röhög!


Igen, azok körülötte a felhigult, kilötyögő földdarabok... Még jó, hogy nem ültettem el az összes rügyező salátámat. Next please!





3 megjegyzés:

  1. brh, khm, grrrr, hahaggkrr, kh :-))))))

    VálaszTörlés
  2. palántának jó ez a kis doboz, de ha megnő a saláta, akkor mi lesz vele? Hova ülteted?

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma