Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2011. május 13., péntek

Fordulat

Kiköltözött Dávid! Úgyhogy ráfogok minden ismeretlen hangot a lakásban és már nyugodtan alszom! :-D

Egyik nap kilopóztam a bicajomhoz, hogy a hátsó kapun át kigurítsam és menjek vele dolgozni. Csend volt és hullaszag, lábujjhegyen jártam a füvön is, nehogy felébresszek valakit hajnali fél 8kor. Erre fordulok kettőt és ott pislog rám édesen egy lóméretű kutya. Akkorát sikoltottam, hogy azt hittem, felvertem a környéket. De senki nem vett tudomást rólam. Ezt most a szerencsémnek tudtam be, de mi lenne, ha valaki tényleg rámtámadna?
Ahogy az emberekből kiindulok, valaki csak észrevenné és elő is venné a telefonját... hogy videózzon és szétküldje az ismerőseinek. Esetleg a helyi tv-nek. :-D

Ma 1 órán belül lebetegedtem. Péntek 13 van. De ebből a péntek a lényeges, mivel hétvége van, és a hetet végigkoncentráltam.
Tudjátok, az az érzés, amikor feszülten figyelsz egész nap, de aktívan nem csinálsz semmit. Ennél nehezebben még nem maradtam ébren.
Ja de, volt egy meeting. Ebéd után a nagyteremben prezentáció a 8 pazarlásról. Idő, pénz, energia, stb. 2,5 órán keresztül taglalták, hogy fontos, hogy ne legyen messze a nyomtató, mert akkor sokat kell sétálnunk... nem mintha ez baj lenne szerintem, dehát egy ideális világban 8 órát ülünk egyfolytában pislogás nélkül.
Szóval ezt a tréninget egy unalmas csajszi tartotta, a téma sem izgatta, és jól láthatóan saját maga sem. Kicsit elhanyagolt 40-es nő, monoton, unott hanggal. A szoba félhomályban, 23 fok.
Háromszor tapasztaltam a nyitott szemmel felébredés jelenségét. Amikor a fejedet hirtelen hátradobod, mert egy pillanat erejéig egyből a R.E.M szakaszba taszított az összes reflexed, és hirtelen felpofozod egy pezsdítő gondolattal. És kifejezetten figyeltem. Nyitva volt a szemem!
Egyszer mertem körülnézni:
  • Az egyik ember az arcát mindkét kezébe temette. 
  • Két lány a könnyeit törölgette az ásítástól. 
  • A mögöttem lévő ember végig SMS-ezett, 
  • Egy másik egész egyszerűen (csukott szemmel) aludt.
És az előadónak még volt mersze feltenni a szokásos álkérdést, vajon van-e valakinek kérdése.
Igen, nekem lenne. Pontosan hány tyúklépésre van átlagosan mindenkitől a nyomtató, ha mindezt bekötött szemmel, hátrafelé tesszük meg és közben 3-szor lemegyünk hídba?!


Áááááááááááááááááááááááááá, hogy mi az időpazarlás? Hát ez a meeting!

2 megjegyzés:

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma