Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2011. május 8., vasárnap

Teveclub

Van egy tevém, 3462 napos. Még nem szuperteve. Minden tevéhez tartozik egy adatlap, a tevéről és a gazdájáról is képekkel és gondolatokkal tarkítva.
Induláskor még ártatlan tevetamagocsiként üzemelt az oldal. Aztán kicsit átalakult. 12-13 évesek ismerkedőoldalává vált. Karavánok alakultak, meghívókat küldtek minden "egyedülálló" tevének, hogy csatlakozzon. Persze én sosem csatlakoztam. hehe.
Néha kapok levelet, hogy XY megnézte az adatlapomat és 100%-ra értékel. Ilyenkor az a szokás, hogy visszamész, és te is 100%-ra értékeled az illetőt. Általában egy fiatalabb generáció félrelövései ezek.
Viszont ma máshogy történt.
Ahogy az lenni szokott, felmentem, visszaigazoltam az értékelést, és csak véletlenül pillantottam a képre.
Joe67.... Közös település!...egy vén fószer meglátott és bejelölt a haverjának!!! Muhahah, hallottatok már ilyet? Persze úgy is el lehet kezdeni a levelezést, hogy semmilyen kapcsolat nincs a tevék között, és az az én áldott szerencsém, hogy a levelek egy hét után törlődnek. :-D

Ez érdekes lesz.

A teve legyen veletek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma