Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2013. január 16., szerda

Szerződésmeghosszabbítás

A várt utolsó napos bejelentéshez képest időben, egy hónappal a szerződésem lejárata előtt közölték velem hogy március végéig maradhatok. A nem túl konkrét időpont miatt felmerül bennem a gyanú hogy esetleg még tovább is szívhatom a cég vérét, csak hát ezt nem lehet a végtelenségig csinálni. Ha előre tudom hogy egy évig itt leszek akkor jobban előre tudok tervezni anyagilag, szabadság beosztásilag és lelkileg is. De még így is nagyon jó dolgom van, szóval pofám lapos.
Megszerettem a csapatomat, a világvégét együtt vészeltük át a szülinapom ünneplésével egy 1 nm-es szobában. Hangulatos volt. 3 tortát is kaptam, mind gluténmentes. Hát nem extra figyelmesek a kollegáim?
Szóval átélhetem a hosszabbodó napokat (itt úgy mondják, "stretching daylight") és zavartalanul élvezhetem az enyhe tél előnyeit. Még nem csömörlöttem meg a napi 100 km-es ingázástól sem.

Elkezdtem egy másik jógát, nagyon tetszik a nő. 50 körüli, békés természet, heti 11 órát tart a saját házában a semmi közepén és eddig bármikor mentem, mindig tele volt, 30 fő. 10EUR/alkalom/fő, azaz 3300 EUR bevétel hetente. Azért is csillant fel a szemem erre a vállalkozásra, mert idősen is hitelesen művelheti az ember. És mindenképp hasznos ha van a családban egy hátszakértő. Főleg idős kor esetén javallott.

Hiányzik az érintés, távol vagyok a szeretteimtől, meg ez amúgyis egy távolságtartó kultúra, mosolygunk sokat, de mint a veszekedő macskák, csak hangosan nyávogunk, sosem esünk egymásnak.. nem tűnt volna fel ha nem borzongtam volna bele a jógaoktató segítő keze érintésébe. Pedig egy másodpercig se tartott. Csak lekapcsolt bennem egy relét. Egy lengyel kolleganőm pedig a hajamat fogta meg, az is úgy lebénított egy időre, ügyelnem kellett, nehogy feltűnést keltsen a lecsöppenő nyálam :-D

2 megjegyzés:

  1. Kedves L.
    Neked tényleg nagyon hiányozhat az a bizonyos "érintés', ha ilyeneket írsz.
    Miért nem teszel valamit ellene?
    Rajongód, az első sorból

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az érintést nem lehet erőltetni, és nem is mindenkitől esik jól.
      Ez csak átmeneti, ha megoldódik egyből elfelejtem hogy rosszul érintett a hiánya.

      Törlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma