Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. január 15., péntek

S.Z.Ö.R.P.R.Á.J.Z. - dióhéjban

Aki rohan, nincs ideje, de mégis kiváncsi, annak összefoglalom pár sorban mi is történt ma.
1.) Ma korán itthon voltam. 15:00 körül. Jó volt
2.) Mindezt azért, mert vártam a villamosra 10 percet, különben előbb hazaértem volna.
3.) Persze ha a HR vezetője nem beszél előtte velem 15 percet, még előbb is kiléphettem volna az ajtón.
4.) De meg kellett várnia, mire végzek a cég magyarországi első emberével, mindannyiunk főnökével, aki kb 1 órát beszélt velem.
5.) Meggyőzött arról, hogy én jó munkaerő vagyok és szeretné, ha továbbra is a cégnél dolgoznék.
6.) Minderre NYILVÁN ( :-)) nem került volna sor, ha nem mondok fel.

HATÁSSZÜNET

7.) Pedig megtettem, mert a TL-em nem állt ki mellettem, sőt szerinte én provokálom az Oroszlánt! ÉN!

8.) Történt ugyanis, hogy az odajött a TL és megkérdezte, hogy mi a baj a rekonszival. mondtam hogy mi. Erre odabökte az oroszlán, hogy ja és már tegnapra kész kellett lennie. Én tegnap egész napos trainingen voltam, és amikor lementem 10 percre a helyemre, nem kérdezte meg, hogy hogy állok és hogy tudom-e, hogy le kell adni. Neeeem, direkt hagyta, hogy elússzak. Na, úgy felhúzott, hogy most már nem fogtam vissza magam. Azt mondta nekem, hogy TE! én meg vissza: OROSZLÁN! (persze a nevünk hangzott el :-)) és néztük egymást. Ki lép először. Én nyugodt voltam, mosolyogtam és vártam. Ő meg ideges lett, hogy mit vádaskodok. Odajött a manager is, és amikor pakoltam, elmondott mindennek, de ezt majd a részletes bejegyzésben kifejtem.

Szóval ez volt. Mindenki hallotta az ordibálást és a sárdobálást. Amikor hazajöttem többen felhívtak, hogy mi volt.
A manager összehívott egy azonnali meetinget és közölte, hogy ő már a 3. napon látta, hogy én milyen rosszul dolgozom és ma amúgy is ki akart rúgni!! Persze, 3 nap után biztos meg lehet állapítani :-) Micsoda szegénységi bizonyítvány, nem?! Ja, és nyilvánosan elnézést kért a nevemben az oroszlántól, hogy én alaptalanul megvádoltam! :-)

Na, ez volt. Most táppénz. Mindenkinek jónapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma