Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. január 12., kedd

Kifordulsz önmagadból

A szörny nem adta fel, még próbálkozik néha.

Nemrég ki kellett keresni egy adatot egy excelből, és hát nem találtam. Jól le lettem alázva, hogy hogy lehetek ilyen hülye, mígnem kiderült, hogy 25 lépésben rejtette el azt a bizonyos számot... Nade persze elnézést ne is várjak..

Kezdem nagyívben leszarni ha aláz, tudom, hogy nem ez a legjobb megoldás, de most hideg van, nem szívesen ugrom ki állásinterjúra. :-)

Szóval nem is olyan rég az történt velem, hogy már eleve idegesen mentem be dolgozni. Késett a villamos, késtem én is. Csak pár perc, de akkor is. Oroszlánka már benn figyelt a ketrecében. És alig várta, hogy percenként lecsapjon. Az volt az a nap, amikor kicsit hangosabban visszaszóltam neki, épphogy nem káromkodva, de a hangsúlyból érezhető volt, hogy nem vagyok teljesen boldog. Pluszba még oda is csaptam a tollamat az asztalhoz, és kihívó tekintettel vártam, hogy a szemembe nézzen és úgy mondja. Kuss lett... És nyugalom. Csendesen folytatta tovább a magyarázást. Mintha mi sem történt volna. Beszarás! Csak ez kell?!

Aznap beszéltem DTK-val (teljes nevén: Drága Tóth Kollegina, még a diagenyós időszakból), és ő is olyan munkakörben dolgozik jelenleg, ahol napi szintű baszogatásnak van kitéve. Ő nyitotta fel a szemem és ő nyugtatott meg afelől, hogy nem én vagyok az egyetlen. Ő is találkozott ilyen embertípussal, aki addig-addig szemétkedett vele és baszogatta, amíg DTK kifordult önmagából és csodálkozott is, hogy ő ilyet tud. És láss csodát, az ember megnyugodott, megértette, hogy mi van. DTK ügyesen észrevette, hogy ezekkel csak így lehet beszélni. Nem direkt rosszindulatúak, csak nem érzik a finom célzásokat és a kultúrált megnyilvánulásokat. Ők csak a hangos ugatást és agressziót értik. Nem csoda, hiszen mindegyik egytől egyig ÁLLAT!


Úgyhogy ezúton is szeretném megköszönni DTK-nak, hogy felnyitotta a szemem, hogy ne legyek ilyen szűklátókörű és higgyem el, hogy durva, bunkó és idióta emberek márpedig vannak! Amennyire nem rosszindulatból beszélnek úgy hozzánk, mintha a seggükből rángattak volna ki, annyira nem rosszindulatúnak veszik azt, ha hasonló stílusban válaszolsz.

Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma