Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. január 31., vasárnap

Tulajdonképpen...

Arra jutottam, hogy nekem most jó! Egy darabig persze. Mert ez nem mehet így örökké. De azért egy hónapra azért mindenképp szüksége van az embernek, hogy összeszedje és kipihenje magát.
Most van időm elmenni tornázni - a cafeteria keretein belül nyitott egészségpénztárral - tanulni, mosogatni, vasalni, (hehehe) és tööök kipihent vagyok! Szóval bárkit kirúgnak, ne bánkódjon!
Csak próbálja úgy élni azt az időt, hogy belesűrítsen minden jót. Mert nem tudjuk meddig tart, és hogy lesz-e még ilyen!

4 megjegyzés:

  1. De én akartam könyvet írni, vagy tudod mit, legyen közös munka :))))

    VálaszTörlés
  2. Ezt a közvélemény kutatásra írtad?

    VálaszTörlés
  3. Sziaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

    Képzeld, ma nekiálltam és végigolvastam! A legelejétől!
    Fura, mert a Te előadásodban rendesen szórakoztató volt és sokszor azon kaptam magam, hogy nem érzem át eléggé a helyzet komolyságát...
    Valóban megpróbálhatnád a könyvírást!

    Most pedig pihenj, vértezd fel magad az élettel szembeni következő összecsapásokra - és persze közben akard nagyon, hogy kevesebb legyen mint eddig volt (ne élet legyen kevesebb, hanem összecsapás! :D).

    Énmeg lefexem, mer' mindjárt reggel van!

    Jóéjt! Jóreggelt! Jónapot! Jóestét!
    (a megfelelő rész aláhúzandó!)

    Pussz:
    Hortenzia ;)

    VálaszTörlés
  4. Ooooooh, Hortenziácskám, de rég nem hallottam felőled! Nagyon drága vagy a szép szavaiddal! Végre lett egy apropó, aminek köszönhetően kommunikálunk :-)

    Majd beszéljünk személyesen is!
    pusz!

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma