Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. január 29., péntek

Utolsó látogatás - remélhetőleg

Ma volt egy utolsó köröm a volt munkahelyemnél.
Be kellett vinnem a táppénzes papíromat. Persze a HR-es csaj már nem jött le személyesen, mert mítingje volt, de a telefont fel tudta venni. Nem mintha bánnám, amúgy is a lehető legkevesebb időt akartam benn tölteni.
Lejöttek meglátogatni a volt kollegáim, akikkel jóban voltam, és amíg rájuk vártam, lejött az egyik TL, és már majdnem köszönt is, amikor láttam a szemében, hogy felismer, és egyből el is fordult.. nem fejezte be a köszönést. :-D Ezen tényleg már csak nevetni lehet. Én lettem a leprás, aki minden terhet és balszerencsét elvitt magával a csapatból. És mindezt természetesen csak másfél hónap alatt generálta..
A többiek lebeszéltek a bosszúmról.
Szerintetek mi legyen? Nem jár nekik a képeslapom a kis versikével? Elküldeném 5 osztályra, hadd olvasgassák!
Merthogy ártani már most is tudnak, ezek után nem változna semmi. Szerintem vicces lenne!


Meeee-meeee

2 megjegyzés:

  1. Még el sem olvastam a posztot, de az illusztráció lenyűgöző :) saját?

    A képeslapra az az álláspontom, hogy ne tedd: csak magadból csinálsz hülyét, nekik nincs humorérzékük. De mondjuk... hát nem is tudom, azt poén tudni, hogy megkapta több osztály is. Hehe. Szóval azért 80% ne, 20% csináld. :D

    VálaszTörlés
  2. Már amúgy is hülyének néznek, amiért 3 éves gyerekként hisztiztem. Ha már lúd, legyen kövér ;-)

    A kép nem saját, de tudtam, hogy ez lesz az igazi. Valamiért gyengém az ilyen típusú ártatlan önkifejezés! :-D

    Visszatérve a bosszúra. Eleinte óriásplakátra gondoltam, amit mindenki lát, és legalább 2 napig nem tudnak tenni ellene. 3 céggel vettem fel a kapcsolatot, és csak a határidő volt akadály. Feb 16-tól tudták volna megvalósítani.
    Tehát energia van bennem, csak szeretném már jóra felhasználni. Hmm, pályázzak ezzel a sztorival állásokra? Hehe :-D

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma