Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. november 26., péntek

hűtő projekt

Fáradtnak és kimerültnek érzi magát? Úgy érzi, jót tenne egy teljes generál megtisztulás? - Pucoljon hűtőt!


Szóval itt a megtisztulás ideje. Mi sem mutatja ezt jobban, mint az a kényszer, ami pár órája ütötte fel bennem a fejét.


Péntek este, egy nagyon hosszú és kínkeserves hét után (mivel álmatlanság gyötört) beléptem a házba, ami üresen várt rám. Karen elutazott, nem tudja, hova, a pasija nem árulta el (hát nem tündérbogár a szentem? :-)) Gondoltam, fáradt vagyok főzéshez, nem vacsizom. Ekkor ötlött eszembe, hogy hoppá!, Karen nincs, fagyó meg tiszta jég és hó, mi lenne, ha.... naneee, ez komoly? Csak egy óra az egész és túl vagyok rajta. OK. Megcsinálom, végülis miért ne. Legalább lesz hely frissen lefagyasztott petrezselyemnek, mert egy fing, annyi  sem fért már be oda.

Mutatom az alapállapotot: Fagyó a tetején.


Ti hogyan kezdenétek hozzá? Mert én azt sem tudtam, hogy kell kikapcsolni a hűtőt. Most már tudom. Ki kell húzni a hűtőt a kis beépített helyéről, mögötte van a konnektor. Na, ez a kikapcsolás. Kihúzni a dugót. Asszem, régi a készülék.

Kipakoltam a fagyót, forraltam egy kis vizet... és akkor rájöttem, hogy valami nem kóser. A fagyó teteje és oldala van lefagyva. Ráadásul a forróvíz befolyik a hűtőrészbe. Szóval hűtő kipakol, olvaszás a konyha közepén folytatódik. Nade továbbra is probléma, hogy hogy olvasztom le a fagyó plafonját. Fölfele senki nem tud vizet önteni. Annyi jég és hó volt lerakódva, hogy fakanállal kezdtem el leütögetni, de ez sem segített. Hangsúlyozom, álmos voltam, semmi másra nem vágytam, mint egy jó vacsorára és alvásra.
Az elkövetkező két órám viszont egy másik világba kalauzolt. A tökéletes harmónia és megtisztulás világába. Ahogy felvillant bennem a villanykörte, hogy igen, a hűtőt el lehet dönteni az oldalára., sőt! akár a feje tetejére is állíthatom. Ráérek, Karen nem látja - különben tutter szívrohamot kapott volna - kell ennél több?

  

Amikor a hűtő átlendült a súlypontján, kicsit tartottam attól, hogy soha többet nem tudom visszaállítani és kénytelen kelletlen Karen segítségére szorulok majd, de szerencsére ez nem következett be. Amikor a kép készült, elgondokodtam, hogy vajon erre számítottam-e amikor elkezdtem. Meddig fog ez tartani? Mi lesz, ha most azonnal abbahagyom és elmegyek aludni? :-D

Zene betesz, mosógép elindít és indulhat a móka. Forrázom a jeget, csak nem akar lejönni. Aztán a harmadik forrázásra az egész úgy ahogy volt, a kezemben maradt. 
Éreztem, ahogy a teher leesik a vállamról - Kit érdekel a főnök? Én megcsinálom amit kell, többet is. Csak szivatnak, mert hagyom.
A forró víz szétfolyt a földön, köben Michael Bublé énekelt a tökéletes szerelemről, hogy mennyire örül, hogy megtalált. - Munka már rég messze van, átléptem az ajtón, a problémák ott maradtak. Nincs is semmilyen probléma.
Mikor lejött a jégből álló vakolat, nekikezdtem a domestosozásnak. - a belső megtisztulás manifesztációja. Sika-mika. - No problemo, egyre kisebb a stressz. 
Ismeritek a hűtőajtó gumirészébe beletelepedő fekete penészt? Na, vagy 6 kg-t szedtem ki. :-) Komolyan mondom, könnyebb volt a hűtő, mikor visszaállítottam a megfelelő helyzetébe.

Pucolom a nemfagyó, sima hűtőrész plafonját, nézem, mi ez a lámpa? Nem is világít, ha kinyitjuk az ajtót. Hát nem lámpa volt, hanem egy dugó, amire ráolvadt a jég. A fagyóból lecsöpögő vizet hivatott elvezetni több kevesebb sikerrel.

Szóval mindent töviről hegyire kipucoltam, mindent visszapakoltam a helyére és egy másfélszer akkora fagyóval, plusz az ajtóban lévő egyik rekesszel lettem gazdagabb. Az élet apró örömei. De tényleg.

Úgyhogy jöhet a vacsi! Jóétvagyok!




1 megjegyzés:

  1. Hűtőt nem szoktunk fejre állítani.
    Vagy miután visszaállítottuk várunk megfelelően sokat a bekapcsolással, különben annyi a masinának! :)

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma