Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. november 19., péntek

Na jó, most már jobb

Szóval hello ismét.
Ma már barátkoztunk a főnivel. Ki hitte volna, hogy mosolyogni is tud?
Amúgy már tök sokat gondolkodtam azon, hogy miből lehet megállapítani, hogy ki, hova helyezi magát a ranglétrán. Ki mennyire magabiztos.
Nagyon egyszerű (csak éveket gondolkodtam rajta, és figyeltem meg). A kisugárzás a kulcs. Ok, eddig nyilvánvaló, de mégis, konkrétumok?
Egy vezető magabiztos. Aki magabiztos, az nyugodt, és türelmes, nem kompenzál. Nem lihegi túl, nem hadar és legfőképpen nem akar bizonyítani.
Pont ma figyeltem mindkét végletet. A főnök típust - egy nőt, aki alig van köztünk, de messziről sugárzik belőle a határozottság és a nyugalom. Halkan odasuttogott valamit az egyik kollegának, aki szintén halkan, de elkezdett hadarni, gesztikulálni, és a helyzetük is tipikus volt. A főnök állt, a beosztott ült. A tekintetek találkoztak. A főnök le, a beosztott felnézett. És tessék. Ebben a pillanatban minden megvilágosodott.
Akárki vagy, akármilyen kusza élettel, játszd el a nyugodt, határozott embert és hip-hop, előbbre jutsz a karrieredben.

Bocs, ha sablonos voltam, de nekem ez új. A régi életemben hajlottam rá, hogy olyan dolgokat műveljek, amiket mások is. Ilyen például az olvasás, meg a kiállításokra járás. Nem mertem nemet mondani akkor sem, ha totál hidegen hagytak Adtam nekik egy esélyt, hátha megkedvelem a végére. :-) Mígnem egyszercsak megtaláltam azt, ami tényleg érdekelt, és onnantól kezdve kikapcsolódásnak számított.
Szóval nekem fontos, hogy ne csak mondjam, hanem át is éljem azt, amit mondok. Nem vagyok benne biztos, hogy mindenki így van ezzel. Hány olyan ember lehet, aki csak azért olvas, hogy elmondhassa, hogy olvasott.. vagy aki kiállításra megy és festményeket néz - és szenved! Azok, akik csak mások kedvéért csinálnak úgy, mintha - boldogtalanok. Kompenzálnak. Meg akarnak felelni. Nem szabad. Vállalni kell a saját érzéseinket, mert ez az egyetlen módja annak, hogy tovább lépjünk és teljes életet tudjunk élni (amiből - mondanom sem kell - csak egy van és az is rövid).

És most menjetek, öljétek halomra az ellenséget! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma