Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2011. szeptember 14., szerda

Céges buli

Tetszik ez a felfogás. Új irodaházba költöztünk és nem elég, hogy örülünk neki, mert nagyon szép, modern és ergonómikus (kivéve, hogy valahogy úgy tervezték meg, hogy könnyű legyen véletlenül összeütközni. Pl kijössz a WC-ből és a kajálda étterem felé vezető folyosón találod magad, ahol bárhol, bármikor elsodorhatnak. Még körülnézni sem lehet, mert leviszik a fejem. :-)) Kaptunk ajit ééés meg is ünnepeltük egy közeli pubban. Egész jó kis hely volt, a kaja ingyen, a pia fizetős. Kipróbáltam egy rózsaszín, eperillatú "west coast" nevű spritzet (kb fröccs). Nem vártam semmit egy ilyen összeröffenéstől, talán ezért sikerült olyan jól.
Szerveztek egy együttest is, akik lejátszották a kedvenc ír számomat:

http://www.youtube.com/watch?v=ljPFZrRD3J8

Sok munkatárs eljött. Pont ezért szeretem az ilyen megmozdulásokat.
Ilyenkor biztos bázisból lehet felmérni a környező terepet. Kb szőrmajom effektus. :-)
Na és megjelentek A csajok. A HRen sok fiatal lány dolgozik, egyedül ők néznek ki úgy a munkahelyen, mintha bálba mennének. Ahányszor meglátom őket, csapatban vonulnak, de mégis vetekszenek egymással. Tipikus lánybanda tulajdonság. Sajnos. Mindig is akartam egyet. :-(
Szóval megjelentek a buliban, és vonultak, szinte megállás nélkül. Egyszer én is az útjukba kerültem, félre kellett állnom, hogy elférjenek. :-D Én ezt annyira viccesnek találom. Munkahelyen picsáskodni.. Meg valahogy érzem a kort is, hogy én már másik generáció vagyok. Aki tudja, hogy nem a miniszoknyától leszel nő. És akkor, ott ismét megbizonyosodtam afelől, hogy milyen bölcs vagyok. :-D Muhaha. Az élettapasztalat szólt belőlem!

Más meglepetést is hozott ez az este. Az addig konszolidált, hűvös, távolságtartó kollegáimról kiderült, hogy nagyon pletykásak. És a közhiedelemmel ellentétben a pasikról derült ki! A lányok csak kapkodták a fejüket, hogy ki? mi? hogy? hol? mikor? mint egy tyúkólban. :-D Nagyon édesek voltak mind.

Korán hazamentem, szinte még mindenki maradt, mikor elköszöntem. Fogtam egy taxit és luxusoztam. Kemény 7 EURt fizettem, a beszállási 4,5 EUR-val együtt. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma