Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. július 19., hétfő

A kiválasztott

Így hát felhívtam a bérgyilkosos lakást. Közel van, 450, bár 2 másik pasi lakott volna velem, de mégiscsak tiszták. És ha bérgyilkos, legalább nem fájt volna a halálom. Tiszta haszon.
Szóval felhívtam, de kiadta már másnak. Maradt az utolsó a listámon. A drága nőcis lakás. Vettem egy mély levegőt, és telefonáltam neki.
Közöltem, hogy na jó, ha 450-ért odaadja, hajlandó vagyok azonnal beköltözni :-P Aztán kiderült, hogy ő is odaígérte valakinek, aki még nem adta oda a depozitot, úgyhogy még versenyben vagyok. Állítólag pasi lett volna a pályázó, de ő nőt akar, tehát engem. Ő a nagyobb szobát kapta volna 550-ért, nekem odaadja a kisebbet - amit egyébként is láttam - 500 ért. Normális méret, tiszta, jó helyen van. Nem tudom mennyire volt kamuszöveg a másik jelölt, de végülis rábólintottam az 500-ra. Őszintén szólva már kezd elegem lenni a keresgélésből. Csupa mocskos szar az összes és ez csak egy százassal drágább az átlagnál. Viszont nem hányok minden nap! Ugye milyen jó?
Azért jobb lesz résen lenni, mikor rúgnak fel a számlák havi 100 EUR-ra fejenként, mert ott már gáz van. Szóval figyelek, ahogy tudok. Bár nulla érzékem van ahhoz, hogy átlássak másokon.

Eszembe jutott még az első lakásnál a lényeg (ahol 4 lengyellel laktam volna együtt). Visszamentem a második - írós - lakás után, hátha otthon vannak már a lakók. Tényleg volt egy jelölt. Megkérdeztem, megnézhetem-e a házat megint. Megmutogatta a lány mégegyszer, én meg kérdezősködtem, hogy mik az élmények és ő miért költözik el.
Aztán egyszercsak rámnézett, megkérdezte honnan jöttem, és elmondta az igazat.
Ez a szoba pocsék. Télen bepenészednek a ruhák, folyamatosan jön be a szemétszag a kukákból és mindenki menekül onnan. Normál esetben az írek nem is használják a földszintet hálószobának. Csak a külföldieknek adják ki.. Viszont tud egy jobb albérletet máshol, meg is mutatta. És persze megkért, hogy hallgassak a második látogatásomról. Szóval kihúztam ezt a lakást is. Így maradt ez az egy, amire végülis rábólintottam.
Mintha a fogamat húznák az 500 EUR-val, de legalább lesz hol laknom. Úgy tekintem, hogy nincs igazából más választásom. Vagy a penész borít be, vagy sokat fizetek. Ez van. Ez adott, ebből kell kihozni a legjobbat.
Boldogság vs. több félretett pénz. Fel van adva a lecke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma